לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fear



Avatarכינוי:  Eve.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

I hate you,Mr. Murphy


יום לגיטימי ומשעמם.
הגעתי לבית ספר,העברתי את רוב היום שם,חזרתי הביתה בסביבות 4. לא היה לי כוח לכלום סבבי
אחרי שחזרתי ישבתי על הספה כמו ילדה מיואשת מהחיים וקלטתי שמשהו לא טוב עובר על הכלב שלי.
הוא ישב לידי על הריצפה (אני ישבתי על הספה),הוא סתם את הראש שלו...את הסנטר שלו (כמו שכלבים נוהגים לעשות..זה נורא חמוד בעיניי!) ...על הירך שלי והתחיל להירדם. פשוט ככה. ואז כשכבר היה לו פחות נוח הוא התרחק קצת ובכל זאת ראיתי אותו מתחיל לעצום את העיניים תוך כדי שהוא יושב (לא שוכב.).
בכללי משהו קרה איתו,הוא משתין בכמויות מטורפות. אתמול הוא השתין פעמיים בתוך הדירה. אמא שלי אומרת שכנראה בגלל הרוח הוא הצטנן.
הוא גם לא אוכל כמעט.

יותר מאוחר התנדבתי לקחת את אחי לחוג ומשם לצאת לריצה.
מרפי לא שוכח אותי לרגע.
אני עושה ריצה-הליכה ופתאום...שיירה של 15-20 גברים מסוקסים בסביבות גיל ה-20 רצים להם,מולי. איזה רוע!
לא מספיק שאני חרמנית בכללי עכשיו רוצים לגרום לי עוד יותר לסבול מזה?!
מה שהכי עלוב זה שלא הספקתי לרוץ הרבה כשפתאום אבא שלי התקשר אליי בצרחות כי טען שאמא לא עונה בפלאפון שלה ואמור להגיע טכנאי (שיתקן לנו את קו הטלפון בבית) אז הייתי צריכה לחזור הביתה...בעוד שגם ככה אמא שלי בבית והפלאפון שלה פשוט היה על רטט והיא לא שמעה.
אז לא יצא לי מזה כלום חוץ מביזבוז זמן+הגברת היצר המיני. I hate this.
 


עריכה (כי פשוט הייתי חייבת) : הופה גנגאם סטייל קול

נכתב על ידי Eve. , 2/12/2012 19:58  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEve. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eve. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)