לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fear



Avatarכינוי:  Eve.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

My sweet END...or the BEGGINING


אני לא מאמינה בסוף העולם...
אבל איכשהו האווירה והדיבורים על זה גורמים לנו לחשוב,לשאול שאלות..
האם חייתי את החיים שלי כמו שרציתי? האם הייתי בן אדם טוב? האם הגעתי לאן שרציתי להגיע? 
אני מאמינה שלכולנו יש עוד לאן להגיע ולאן להתפתח..תמיד..בין אם זה מבחינה שכלית ורגשית ובין אם זה מעשית וחומרית. 
האדם לא בנוי כדי לעמוד במקום אחד,או כדי לחזור אחורה. אנחנו תמיד מחפשים להתקדם,לשפר,לחזק,לשנות את הדברים לטובה ולהתפתח.
אני מאמינה שזאת אחת הסיבות למה האדם לא מסוגל לדמיין מצב שהוא לא קיים,מצב שבו הוא מת ואין לו יותר לאן או איך להתקדם.

האמת שאני בכלל שכחתי מהעניין של סוף העולם,זאת אומרת..זכרתי שהוא קיים אבל לא ידעתי תאריך ספציפי עד ש"ילד/בחור" שהוא ידיד טוב שלי,אמר לי שמחר סוף העולם הצפוי. מקודם גם במקרה סיפרתי לו על כמה דברים שקשורים אליי שאני לא חושבת שהוא קיבל אותם כל כך...אני לא מאשימה אותו,הוא סך הכל עדיין ילד.ילד נאיבי ותמים. הוא אמר כמה דעות שלו לגביי אותם נושאים ואמרתי לו משהו,משהו שאני מאמינה בו בכל כוחי,משהו שאני חושבת שרלוונטי לכולם ובעיקר למצב שנגיד וכולנו באמת מתים מחר.
אמרתי לו שבסופו של דבר,אין לנו מה להצטער על דברים שקורים לנו,צריך להשלים עם כל דבר בחיים.
נכון שעשיתי נזק מסויים,נכון שפגעתי באנשים במהלך החיים,נכון שפגעתי בעצמי ועוד הרבה דברים. אבל זה משהו שקרה,זאת חוויה (לאוו דווקא חוויה טובה,אבל בכל זאת חוויה),זה משהו שלומדים ממנו,משהו שהיה ולא ישוב עוד...רגעים בלתי נשכחים שצריך לנצור,להבין,ללמוד מהם ובסוף התהליך להשאיר אותם מאחוריינו.
אתמול היה לי יום לא נעים (כפי ששמתי לב גם לא ממש הייתי פה - משהו שלא אופייני לי .. בד"כ אני עונה מהר לתגובות ולא תוך יומיים).
היום היה יום נהדר..ראיתי את הילד/בחור אחרי הרבה זמן,הלך לי ממש טוב במבחן שהייתי לחוצה בגללו מאוד...יצאתי בהרגשה טובה ואפילו אמא פירגנה לי (משהו שקורה לעיתים רחוקות..) . בסך הכל אני שמחה.

רק דבר אחד לפני שהפוסט מסתיים...
תקחו דקה,ובין אם יש סוף עולם ובין אם לא-תיזכרו ברגעים הטובים של החיים,ברגעים שצחקתם,שחייכתם,שבכיתם משמחה או שסתם הרגשתם טוב על הלב.
רגעים שבהם התרגשתם מאנשים,ממחוות שעשו לכבודכם או מסתם חיוך של בן אדם.
רגעים שבהם הצלחתם והרגשתם מסופקים מעצמכם,שהשגתם מטרה מיוחלת ועשיתם משהו בשביל עצמכם.
רגעים שבהם שימחתם אנשים,ראיתם חיוך של בן אדם שעלה בזכותכם ,ראיתם צחוק ושמחה בעיני אנשים אהובים...
אז לפני שאני פה בוכה (יש לי דמעות בעיניים חחח) מהתרגשות,קחו שיר עוצמתי ,שאני אישית התרגשתי ממנו והוא העלה בי את האופטימיות הזו:





אוהבת את כולכם ושנזכה לרגעי אושר רבים.
חיבוק של הסוררת

עריכה (00:15)- הו,עכשיו אני קולטת עד כמה היפית יצאתי XD 
לילה טוב.
נכתב על ידי Eve. , 20/12/2012 18:19  
הקטע משוייך לנושא החם: סוף העולם?
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEve. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eve. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)