לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fear



Avatarכינוי:  Eve.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

nightmare


לאחרונה אין לי כוח לכתוב בבלוג.
יש לי הרבה רעיונות לכתיבה,הראש שלי מלא בהם אבל משהו פשוט לא זורם לי...
ועד שגרמתי לעצמי עכשיו לשבת מול הפוסט הזה,יש לי פשוט בלאק אאוט.
אבל אני אשתדל (:

חלמתי היום סיוט...סיוט ממש מוזר.
אני די מנסה להדחיק אותו מהראש שלי במשך יום שלם אבל זה פשוט שם.
חלמתי שאני במין שטח מדברי ריק שכזה ויש מלחמה. ממש מלחמה. כמו בקונטר סטרייק חחח.
אנשים יורים מכל עבר...ואין לי שום מושג למה אני שם. ניסו לירות בי מלא פעמים ופשוט החטיאו כל פעם..
בפעם אחרת כדור עבר ליד הלחי שלי והשאיר סימן שמאוחר יותר ראיתי במראה באותו החלום.
מסביב גם היו מלא מטוסים (על האדמה) שהתחבאתי מאחוריהם.
אחרי זה קלטתי שיש מין פינת ישיבה כזאת בצד והיו שם אנשים שפשוט צפו במתרחש וביניהם גם אחי הקטן ישב שם.
ואז ראיתי שעף לו כדור ישר לבטן.
רצתי אליו,לא ידעתי מה לעשות...הבטן שלו דיממה והוא היה מבוהל. ניסיתי לעצור את הדימום עם היד,צעקתי שיתקשרו לאמבולנס וניסיתי להזכר בפעולות האחיה שלימדו אותי.
האנשים שהיו שם אמרו לי שזה שטח רחוק ושלא באים לפה אמבולנסים בכלל ושאני אגש לחובשת,שהייתה בערך 5 מטר משם וישבה בפינה אחרת.
צעקתי לחובשת,היא ניגשה באדישות ואמרה שאין טעם לטפל בו שגם ככה הוא עוד שניה מת.
נשברתי,פשוט בכיתי ולא ידעתי מה לעשות.
בסוף התעוררתי ב5 בערך עם דמעות,כשכל המיטה שלי רטובה בהם. עד עכשיו יש לי דמעות בעיניים כשאני ניזכרת בדבר הזה. פאק.

נעבור לנושא אחר.
הבני זונות דחפו לנו שבוע כנף ב31.12-2.1 (אל תשאלו מה זה . סוג של גדנ"ע)
העניין הוא שזה נופל על הנובי גוד (שנה חדשה). וזה ממש מבאס שבמקום להיות בבית ולחגוג עם המשפחה אני צריכה להיות באיזה חור.
הרבה התלוננו אבל הזונות לא יכולים לדחות לנו ככה ש...נידפקנו.

עד כאן להיום,
איב. חיבוק של הסוררת
נכתב על ידי Eve. , 25/12/2012 19:02  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEve. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eve. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)