לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fear



Avatarכינוי:  Eve.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

2/2013

Self-Respect.


כנראה שאני אף פעם לא אלמד להפסיק להיפגע מהמילים של הבן אדם הזה.
בן אדם שהיה לצידי במשך מעל שנה,בן אדם שנפתחתי בפניו,כפי שלא נפתחתי כלפי אף אחד לעולם,אפשר לומר.
בן אדם שנתתי לו להכיר כל פרט ופרט מגופי ומנפשי במשך התקופה הזאת.
בן אדם שסמכתי עליו בעיניים עצומות.
בן אדם שאטם אותי מלהפתח לאנשים אחרים אחריו.
בן אדם שגרם לי לסבל נפשי ועדיין גורם לי. 

עצוב שתכננתי להקדיש את הפוסט לבן אדם אחר בכלל,בן אדם היחידי אולי שיבין אותי על איזה בן אדם נבזי אני מדברת, בן אדם צבוע. דו פרצופי.
אוף. איפה אתה עמנואל? 
בדיוק 5 שנים עברו מאז היום היפה הזה שראיתי אותך לראשונה.
חבל שנעלמת ככה. 

Eve.
שחייבת להפסיק להרגיש רע. אבל איך? 
אולי היא באמת שחטה את כל הכבוד שלה,כפי שהבן אדם הנבזי אמר. 
אולי היא באמת צריכה להפסיק להזדיין איתו. 

 
נכתב על ידי Eve. , 18/2/2013 21:24  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEve. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eve. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)