לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fear



Avatarכינוי:  Eve.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

1/2016

החיים כפי שהם.


כנראה כבר שכחתי מה זה לעבוד...
איך זה מרגיש כשעומדים כל היום על הרגליים וחוזרים עם כאבים הביתה.
גם כאבי הגב לפעמים חוזרים ומופיעים (אגב,משהו שקיבלתי מצה"ל במתנה. נשבעת שלפני השירות לא כאב לי הגב בחיים!!!)
וכמובן שיש חסרונות ויש יתרונות.
ממה בא לכם להתחיל? קריצה 
היתרונות הם שיש לי עבודה,שזה אומר תעסוקה,מסגרת..או בקיצור את כל מה שבן אדם צריך כדי לא להרגיש נטל ומעפן עם עצמו. 
כסף...למרות שלא מרגיש לי שחסר לי,לא יודעת,לא כואב לי בכיס-אבל בכל זאת תמיד נחמד שיש. מקווה שהפעם לא ארוץ לבזבז הכל.
החסרונות הם שכואב,קשה ומעצבן ולא קל בכלל לבן אדם עצלן כמוני שרגיל להתחפשן בשנתיים+ האחרונות.
אני פחות עם הבן זוג שלי ופחות יש לי כוח לדברים,שאגב זה הכי זמן להיות איתו כי הוא בדיוק התפטר ואני מצאתי עבודה,בקיצור החלפנו תפקידים.
אני לא מספיקה לעשות מטלות בבית כמו כביסה ויש דברים שלמרות שהוא בבית הוא גם מתעצל לעשות ולי אין מספיק כוח בין משמרת למשמרת.
אין חיים באמצע שבוע. הזמן עובר מהר מדיי בבית...עם דגש על זה שבבית אני חוזרת בלי כוחות אז זה נותן הרגשה שאת רוב היום אני מעבירה בעבודה.
וכמה שאני מתעייפת!



אבל יהיה טוב :)

 EVE.
נכתב על ידי Eve. , 6/1/2016 22:58  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEve. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eve. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)