לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fear



Avatarכינוי:  Eve.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אטימות.


היום אני רוצה לדון איתכם על נושא שאותי אישית מעציב ומאכזב.
אז ככה,היום יצאתי לריצה ה...מסורתית שלי,אם אפשר לקרוא לזה ככה. חחח.
אני יוצאת לריצה/הליכה בערך פעם בשבוע במקרה הטוב (במקרה הפחות טוב-פעם בחודש) והמסלול שאני רצה בו זה מין שביל ארוך כזה שנועד לריצות,הליכות,סתם לטייל או לעבור בין שכונה לשכונה. זה שביל שהוא מאוד ארוך יחסית.
מה ששמתי לב היום זה שכל פעם שאני יוצאת,אני רואה אולי 5 אנשים בערך (במשך כל המסלול,וגם זה או שהם על אופניים או שהם קשישים) ומשהו כמו 100-200 מכוניות. כביש עמוס לחלוטין.
לדעתי זה מעיד על אטימות של האנשים לסביבה בימינו (גם אם זה בצורה הכי עקיפה בעולם).. המכונית...החתיכת מתכת על גלגלים הזאת מאוד מאפיינת את הבועה שאנחנו חיים בה ביום-יום. 
אנשים נוטים הרבה פעמים להאשים את האינטרנט בחוסר המודעות לסביבה ועל ההתרחקות מהאנשים אבל אני אגיד לכם מה,תצאו החוצה ותראו מה קורה בחוץ.. האנשים,בלי שום קשר כזה או אחר לאינטרנט,מנותקים ...מפליגים במחשבות אחרות,נוסעים,לא שמים לב לדברים וזה פשוט עצוב.
דוגמא נוספת,שאפילו אני לא שמתי לב אליה עד שאחד המורים עשה לנו שיחה חינוכית שכזו (במקום שיעור) והוא סיפר דבר כזה: במבחנים,תלמידים שעושים מבחן כל הזמן מתלוננים על זה שיש רעש מחוץ לכיתה (שתלמידים אחרים עושים) ושהם אינם יכולים להתרכז במצב כזה אבל ברגע שאותם התלמידים המתלוננים מסיימים את המבחן ויוצאים החוצה-הם עצמם אלה שעושים רעש ומדברים בקול עם חבריהם,וזאת מבלי טיפת התחשבות או התייחסות למצב שאותו תלמיד היה שרוי בו קודם (ממש דקות אחדות לפני יציאתו מהכיתה) ובמחשבה אולי גם לעוד אנשים זה מפריע כמו שזה הפריע לך.
האנשים חיים בתוך בועה. הרבה פעמים אנשים פוגעים ועושים נזק מבלי לחשוב אפילו, מבלי להתחשב בזולת.

שימו לב לפרטים בחייכם. שימו לב לאנשים ולמצבים. זה חשוב לכולנו.
 
נכתב על ידי Eve. , 18/12/2012 18:25   בקטגוריות בית ספר, אהבה ויחסים, אקטואליה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



10,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEve. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eve. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)