לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הַמָוֶת רוֹכֵב עַל סוּס בַּשָׁמַיִם וּפְנֵי נַעֲרָה לוֹ. גוֹן עֵינֶיהָ כְּעֵין הָעִנְבָּר.." (פנחס



Avatarכינוי:  Flying Amber

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

קצת פסיכים מהיומיים האחרונים - כי חסר לי קצת טירוף


"מה זאת אומרת יודעת לקרוא אבל לא מבינה?"

- התחלתי ללמוד לבד.

"אהא, כן. אז למה בעצם את רוצה ללמוד רוסית?"

- ארוסי דובר רוסית.

"מי? מה?"

- הבן זוג שלי, ארוסי, האיש שאני אמורה להתחתן איתו. הוא רוסי. רוצה להצליח לתקשר עם המשפחה יותר.

"כן כן טוב. 200 ש"ח כן? ותקני ספר אה?"

- נחכה עם הספר. 

"טוב טוב כי... (5 דק' בלה בלה בלה זיוני שכל בלה) טוב, לא משנה ניפגש עוד שבוע"

***

"איך אפשר לעזור לך מתוקה"

-(איכ!) אני מחכה ל-י'

"אה חבל, למה דווקא לו?"

-...

"אולי בכל זאת? בואי נגיד שגם לי קוראים י' "

-...

"אה אז את עוברת לגור פה? איזה יופי! (מעיף מבטי זימה חרמניים)"

תוקעת בו מבט.

"רגע, את נשואה? יש ילדים כבר?"

מבט המום (אני נראית גג בת 20!)

"לא, כי זו דירה קטנה יחסית ו.. אממ.. לא משנה.."

- טוב, אני חייבת לזוז לעבודה. (ולהקיא את כל מה שגם ככה אין לי בבטן יומיים)

***

"תכניסי אותו לפרופורציות, את שומעת?!"

כן, אבל יש גבול לכמות האחריות שאני יכולה לקחת על הבחור! הוא לא הבובה שלי!

***

"זהו, מעכשיו אין יותר עירום בבית"

- למה?

"יש מלא חלונות וזה"

- אז?

"אה לא משנה, זה לא יעזור. יהיה הרבה עירום בבית".

- וגם גראס

"קיבינימט"

***

שכן רואה אותי עם ארגז ביד: איזה יופי, דירה חדשה?

-כן. בורחים מהפסיכים מלמעלה ;)

שכן: אההה.. דה, דירה יפה... גדולה... (מורח כל מילה ככה יפה)

-כן :)

שכן: אבל המטבח לא משהו! מטבח חרא!! אני אמרתי לו! אמרתי לו שישים עוד 3000 שקל יעשה מטבח! מטבח חרא! לא רוצה מקשיב, אף פעם לא מקשיבים. אמרתי לך כבר לפני שנה - חרא בניין. חרא!!

- (כבד...)

שכן: נו מילא, כל טוב...

-(מסננת "זין"..)

 

(קייני גנבתי לך קצת את הפורמט.. הייתי חייבת ;)

נכתב על ידי Flying Amber , 24/10/2012 12:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlying Amber אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Flying Amber ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)