לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הַמָוֶת רוֹכֵב עַל סוּס בַּשָׁמַיִם וּפְנֵי נַעֲרָה לוֹ. גוֹן עֵינֶיהָ כְּעֵין הָעִנְבָּר.." (פנחס



Avatarכינוי:  Flying Amber

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012


מחשבות מחשבות.. הראש מתרוצץ לי מפינה לפינה ברחבי העולם בין אופטימיות לריבים שלנו.

אתמול כמעט נפרדנו, עד שנפגשנו שוב כבר אכלנו ארוחת ערב ועשינו סקס מטורף שכשנגמר פרצתי בצחוק היסטרי לא מוסבר. היה מבט אחד מופתע וחסר מענה.

שוב לא קמנו בבוקר, שוב מאחרים לעבודה. שוב אין ראש לעבוד.

צריכה לפגוש היום את בעלת הדירה הפסיכית שעזבנו כנראה לבד וזה אחרי שאבא איים עליה שיפוצץ את בעלה במכות ויפתח לו תיק במשטרה על הטרדה מינית. קצת מפחיד אותי המפגש הזה.. בטח שלבד.

בזמן האחרון כשהוא נוהג הוא קצת מעופף.. אף פעם לא ממש פחדתי איתו (לא יותר מעם אנשים אחרים..) אבל פתאום בשישי אנחנו משוטטים ביפו, הוא מסתכל על איזה בניין היסטורי ומתחיל בקטע של "הידעת.." הוא מאוד אוהב לספר ולחדש וזה נחמד אבל הוא עם הרגל על הגז ומסתכל החוצה ואם לא הייתי צועקת לו הוא לא היה עוצר בזמן, היום בבוקר קרה אותו דבר, כמעט חטפתי התקפון! הוא הבטיח שהוא לא עושה שטויות יותר וישים לב, אבל אחרי דברים כאלה אני מגחכת קצת ביני לבין עצמי - בפעם הבאה שהוא ייצא מגדרו על זה שאני לא מקשיבה ותמיד עושה אותן טעויות...

בכל מקרה, יש סיכוי משהו שהוא הולך לעבוד בבניין שלי. אני לא לגמרי סגורה על איך אני מרגישה עם זה, הוא עוד לא הסכים סופית.. אבל לבוא איתו בבוקר לעבודה, באותו בניין, לסיים איתו את היום וללכת יחד הביתה, אולי הפסקת צהרים פעם ב-, חסכון מטורף בדלק... סה"כ זה לא אמור להיות משהו נוראי.. נכון?

 

נכתב על ידי Flying Amber , 29/10/2012 10:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlying Amber אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Flying Amber ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)