לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הַמָוֶת רוֹכֵב עַל סוּס בַּשָׁמַיִם וּפְנֵי נַעֲרָה לוֹ. גוֹן עֵינֶיהָ כְּעֵין הָעִנְבָּר.." (פנחס



Avatarכינוי:  Flying Amber

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

11/2012

סופ"ש מסרט.


זה היה ממש ככה.


יום חמישי בלילה. ריב, צרחות, בכי הדדי, מילים קשות וחותכות. רצון כללי של לפרק את החבילה.


זה נגמר בהתפרקות מטורפת אחד לתוך השני, נמסתי לחיבוק שלו ובכיתי עד שנרגעתי. הוא הבטיח שמעכשיו הוא משתדל יותר, שזאת לא אשמתי והוא ישים לב, הוא מתגעגע וגם אני. רצוצים ומותשים ישבנו עם כוס תה, הלכנו לישון בחיבוק שהתמזג לסקס מדהים מעין משהו חם שהתמזגו בו כל הגעגועים לחברות המדהימה שלנו, כל הייאוש וכל הגועל פשוט נמסו והפכו חזרה לאהבה העצומה שלנו.


בוקר, ריב. שוב הוא עושה פרצופים, הוא לא רוצה לבוא לארוחת ערב אצל אמא, עושה התחשבנויות למרות שהוא חולה עליה וכולם מתים עליו. הלכתי לבד. בעצבים, יום שלם של ויכוחים, איחרתי בשעה וחצי לאמא שכבר היתה קצת עצבנית ואז כולם הציקו אם "איפה הוא ולמה הוא לא הגיע" אחותי יוצאת עם החבר ואמא זורקת איזה משפט בועט בבטן בשביל הפרובוקציה שאין לה מושג בשביל מה כבר היא עושה ארוחות שישי, ואני מחבקת אותה ולא מספרת שעכשיו אני גם צריכה חיבוק.


אני נכנסת לאוטו מגלגלת לעצמי סיגריה, מתקשרת להעיר אותו והוא מתוך שינה אומר לי "אני מחכה לך מותק" מתפרקת לי הבטן לגמרי. נשימה עמוקה, מדליקה סיגריה ומתחילה לסוע. נהנית מכל שניה, פשוט נוסעת ונוסעת ועושה את זה כמה שיותר לאט למרות שזה מספיק ארוך גם ככה. בבית הוא כבר מוכן, חתיך כזה! מחכה לי עם שוט וויסקי מושט לכיווני ובקבוק בירה. "קדימה תשתי, מחכים לנו." מקפיצים והוא מנשק אותי עם האהבה הזו בעיניים שכל כך התגעגעתי לראות. באו לאסוף אותנו, מגיעים למסיבה וכולם רוקדים סקסי ומחושב כזה, שכולם יראו שהם לא מפדחים ורק המתוק שלי מחייך לעצמו בעיניים עצומות, מניף ידיים לצדדים ופשוט כובש אותי בילדותיות ובשמחת החיים הזו שלו.


ברחנו להם באמצע, הלכנו לאכול פיצה. בזמן שאנחנו ממתינים לה, מגיע איזה יוצור אחד שמתחיל לחפור לנו על טלפונים ומנסה לשכנע שאייפון שווה יותר (get a life will ya?!), אני משאירה אותו לחפור לברנש שלי והולכת להביא רטבים לפיצה. אני לא מספיקה להגיד "ג'ק רובינזון" והיוצור נעמד לידי, הרבה יותר מדי קרוב. "לא קלטתי את השם שלך"


- לא אמרתי לך אותו.


"אז אולי תתני לי את המספר שלך ונדבר?" אני פוערת עיניים, בשוק! מעיפה מבט שמאלה ושם המתוק שלי עומד עם פה פעור בשוק גם הוא.  אני חוזרת ליוצור ואומרת לו


- אנחנו קצת באמצע אם לא שמת לב - והולכת לחבק את המתוק שלי. בדרך החוצה הוא לא התבלבל ואפילו פלט "חבל" ליד שנינו (?!?!)


צחקנו המון. זאת לא פעם ראשונה שאנחנו נתקלים בחוצפה הזו. אנחנו יכולים לשבת מחובקים, מחזיקים ידיים ואפילו מתנשקים ואיזה פסיכ יחליט שזה לגיטימי לחלוטין לנסות איזה מוב, ברור.. לא?


חזרנו ב4 ומשהו, חבר שלו איבד את המפתח לדירה והלך לטפס על הגג. אנחנו הגענו הביתה צוחקים ממש כמו בסרט, נמסים לתוך סצינת סקס אדירה. ואני נזכרת איך אתמול הוא שאל אם יש דבר כזה זין יפה ועניתי ששלו. זה לא ממש סיפק אותו אבל הותקלתי. בכלל לא רוצה להזכר באחרים שיצא לי לראות סובל


קמנו בצהרים, הוא מגשש שוב, יד אחת למעלה, אחת למטה. מחמם ומשחק, אנחנו מתפוצצים יחד אחרי עוד איזה פעמיים שכבר הייתי בשמיים. קמים אפופים לחלוטין, מכינים דג, תפו"א לתנור וסלט עגבניות, בינתיים מתמלאת לה אמבטית קצף ריחנית וטוב נו.. היה נעים וטעים וכיף..


בערב קפצו חברים לסרט ופיצה והיה ממש נחמד.


עוד זוג חברים מדהימים הודיע על אירוסין וגרם לנו לאושר מטורף!


בקיצור, לא מושלם, אבל בהחלט הכי קרוב לשם שהיה לנו בשנה האחרונה, סופ"ש מדהים.


שיהיה לנו שבוע טוב, אוהב, שמח וקל יותר מקודמו.

נכתב על ידי Flying Amber , 4/11/2012 11:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlying Amber אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Flying Amber ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)