לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הַמָוֶת רוֹכֵב עַל סוּס בַּשָׁמַיִם וּפְנֵי נַעֲרָה לוֹ. גוֹן עֵינֶיהָ כְּעֵין הָעִנְבָּר.." (פנחס



Avatarכינוי:  Flying Amber

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

V-Day


יחסים מורכבים עם היום הזה וימים שכמותו.. ט"ו באב, סילבסטר, יום המשפחה בלה... תמיד הורגש לי מאולץ, ובעיקר בודד כי אכן איכשהו תמיד יצא שלא רק שהייתי תמיד לבד זה גם בא בתקופה אישית רעה. תמיד גם לא כל כך ייחסתי חשיבות.

הפעם הראשונה שהתחלתי לחשוב על הימים האלה היתה בחורף שעבר כשכולם דיברו על השנה החדשה והאיש שלי היה באיזה חור בצד השני של העולם ולא היה ברור מתי יחזור.

הפעם השניה שחשבתי על זה היתה בולנטיינ'ס, כשהוא עדיין לא חזר מהחור בצד השני בעולם. והפעם יותר מתמיד הרגשתי בודדה ונטושה בתוך דירה קטנה ומטפטפת כשכל האנשים בחיי רחוקים ממני והאיש שלי שם מקשקש לי שיפצה על החרא ושהוא אוהב אותי ובטמטומי גם האמנתי.

כן, אל תאמינו להבטחות מגברים, זה כמו הביטוי "נכנס מאוזן אחת ויצא מהשניה", רק שהפוך - באותה שניה שזה נאמר, ככה זה נשכח.

ואז הוא חזר. ועברנו עוד קצת חרא, ועוד טלטלות, והורים, ועו"דים, ולחצים, ועוד קצת חרא ואז הגיע ט"ו באב שבחיים לא התייחסתי אליו, אבל בדיוק החלטנו לריב וכמעט נפרדנו בטלפון. אז הפעם עם כל הדמעות וכאב הלב, מיד אחרי השיחה נכנסתי לחנות שוקולדים וקניתי את הקופסא הקטנטנה הכי הומואית שיש ומילאתי אותה עד הסוף בשוקולדים מרירים ושוקולדים עם אגוזים, רק כאלה שהוא אוהב. אפילו קשרתי בסרט.

מי שמכר לכם שמתנות לחגי אהבה ושוקלדים הם רק לנשים - אדיוט.

זה עבד על הברנש, הוא התנצל ושמר על השוקולדים האלה מקרוב קרוב. אכל בהקצבות, כל ערב עם התה - 2.

ומאז שוב עברנו עוד קצת חרא, וטלטלות, ואפילו כמה דברים יפהפיים, והורים, וחברים, ועו"דינים, ולחצים, ומעבר דירה וגם חתונה אחת מאולתרת, ועוד פעם כמעט פרידה, ועוד כמה דברים יפים.

והקסם הקטן שלי לא לומד.. אז בערב השנה החדשה הוא הציע להזמין לארוחה הרומנטית שלנו חברה משותפת שנשארה לבדה וקצת עצוב לה, והיה נחמד מאוד אפילו, אבל כמובן שלא רומנטי.

והנה הנה שוב מגיע יום שכזה, והפעם אני כבר לא מחכה לו ולא מצפה. הפעם אני לא אתאכזב ולא אתבאס. הפעם הוא איתי וזה מה שחשוב, הפעם אנחנו כמעט חזקים כמו לפני שכל הבלאגן התחיל או לפחות עובדים על זה ממש חזק.

הפעם תורי לשנות ואולי ככה הוא ילמד גם.

אז הזמנתי לנו מקום מאוחר בלילה במסעדה האהובה על שנינו לדיל יום אהבה של ארוחה זוגית סופר רומנטית (וכל כך לא אופיינית לנו) מלאה בשרצים חמודים ואווירה. ואני ממש מקווה שיצליח לי להעלות את הסיפור הזה עוד חצי סנטימטר בטיפוס הזה מהתיהום שנשרנו לתוכה.

מסתבר שלא רק הוא צריך ללמוד - אני לומדת והרבה.

אז ביום חמישי אחרי החד"כ אנחנו נתקלח ואני אתייפייף במיוחד, אנחנו נסע לארוחה כן ולא אופיינית ונחגוג 3 שנים יחד ו3 חודשי נישואין בדיוק.

ושיהיה לנו בהצלחה ;)

 

תזכורת מהחתונה ^_^

נכתב על ידי Flying Amber , 11/2/2013 12:40  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlying Amber אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Flying Amber ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)