לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הַמָוֶת רוֹכֵב עַל סוּס בַּשָׁמַיִם וּפְנֵי נַעֲרָה לוֹ. גוֹן עֵינֶיהָ כְּעֵין הָעִנְבָּר.." (פנחס



Avatarכינוי:  Flying Amber

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

פיקבו!


הי, מה שלומכם?

נשארו פה מציצנים?

נעלמתי קצת.. מסתבר שכמו בחיים האמיתיים ככה אני גם בבלוג הזה - פלאש ונעלמת.

ככה זה בתקופות כאלה, לא בא לי להסביר הרבה. וכיף שפה לא צריך.

יש ירידה ואז עליה. ככה זה הלונה פארק אצלנו ב"סלון".

פעם היתה הקרוסלה, היום אנחנו באטרף על רכבת ההרים.

היום אני בהיי, לא היה אכפת לי לאחר כי התעקשתי להכין לי סלט לעבודה ואפילו להתלבש לשם שינוי כמו שצריך.

אז כל היום אני שומעת מחמאות וכיף לי.

פעם זה היה "רואים שמישהי התפרעה אתמול בלילה ;)" מצד אחד היה מרגיז אותי מצד שני - תקנאו!

אז השיער נראה פצצה והשמלה יושבת בול אפילו שכמעט התחרטתי עליה.

ואבא בא לבקר, ואמא סלחה על הנתק, האהוב שלי קיבל מכתב אהבה וחוזר אליי לאט לאט

החברה הכי טובה, והשינה הטובה, והשמחה מתחילה לבצבץ חזרה עם החיוך והצחוק.

ואני רק מתפללת שלא נגיע לפיק כי אני לא אשרוד עוד נפילה.. אבל תמיד אני חושבת שלא אשרוד את הנפילה הבאה.

אני צריכה להזכיר לעצמי את זה...

בשישי שעבר כמובן רבנו, אז חמקתי מהבית, פעם ראשונה ב3 השנים שלנו יחד, הוא ישן ואני התלבשתי, שמתי עקבים ויצאתי עם החברה הכי טובה. וצחקתי, והתחילו איתי, ושתינו וקישקשנו וחזרנו הביתה ב2 בלילה, למצוא אותו מחכה לי לבוש - מתעקש לצאת לבירה.

מסמנת לעצמי לברוח לעיתים קרובות יותר ;)

אז התחברתי לעצמי מחדש ואפילו למוזיקה שלי כי פתאום היא אמרה שהיא נזכרת בי בשירים מסוימים שהם אני - "עדינים עם עוצמה" וחייכתי לעצמי כי אני שומעת אותם ונזכרת בשתי בחורות בדרך ליציאה או לכנרת נוסעות בטרנטה מפוצצת ווליום וצורחות עם ידיים מחוץ לחלון... שום דבר עדין לא היה שם אבל בהחלט אחת התקופות הכי יפות ומצחיקות שלנו.

מצחיק שהיא לא הראשונה שקוראת לי "עדינה" ואני כל החיים מרגישה כמו היצורה הכי מגושמת שחיה.

אז כיף לי בינתיים ויש המון לעשות שזה נהדר וטפו טפו כשנגיע לפסגה של רכבת ההרים הזו, אני אצליח לצאת לפני הנפילה.

 

והנה הדבר הכי מקסים שיצא לי לשמוע כבר המון זמן:

 

 

 

נכתב על ידי Flying Amber , 20/2/2013 15:30  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlying Amber אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Flying Amber ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)