לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הַמָוֶת רוֹכֵב עַל סוּס בַּשָׁמַיִם וּפְנֵי נַעֲרָה לוֹ. גוֹן עֵינֶיהָ כְּעֵין הָעִנְבָּר.." (פנחס



Avatarכינוי:  Flying Amber

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013


(מצטערת שמחקתי את הפוסט הקודם, מי שהספיק לראות)

הכרזתי מלחמה ואין לי כוחות לנהל אותה.

עוד יומיים-שלושה אני אמורה לחגוג יום הולדת, ונראה כאילו שזה הולך להיות עוד אחד מסריח למרות שחשבתי ששברתי את הרצף.

אני בוכה כבר שבוע ולא ישנה כמו שצריך. אתמול בכלל לא ישנתי.

היום מה שמפחיד בכל זה הוא השקט... ההכרה שלא אכפת לי, ממש לא משנה מה הולך לקרות.

אני לא מפחדת. אני אפאטית.

כמו לקום מחלום מתה ולהבהל מזה שאת לא מפחדת למות.

משהו ריק לי. הבלוג הזה מיצה את עצמו, אני קצת מתגעגעת לבלוג הקודם ובכל אופן אין לי מושג מאיפה להמשיך עם החיים שלי למרות שהם נראים ממופים פחות או יותר.

לא יודעת איך להתנהל הלאה, מרגישה כאילו שום דבר לא תלוי בי למרות שאני עשיתי צעד. אין לי כוחות לחכות לראות את התוצאות שלו. הן כמעט כבר לא משנות ולא ממש אכפת לי כבר מה הולך להיות, אני שבורה..

אני רוצה את החיים טיפה יותר פשוטים לשם שינוי...

אין לי כוח יותר להתמודד או להיות החזקה/החכמה/הטובה.

בא לי לקרוס, לשחרר ובעיקר להיעלם..

ימי הולדת בסימן 'תחי המלנכוליה' מישהו?

נכתב על ידי Flying Amber , 28/4/2013 16:23  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlying Amber אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Flying Amber ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)