לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הַמָוֶת רוֹכֵב עַל סוּס בַּשָׁמַיִם וּפְנֵי נַעֲרָה לוֹ. גוֹן עֵינֶיהָ כְּעֵין הָעִנְבָּר.." (פנחס



Avatarכינוי:  Flying Amber

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

מר אל, כאן אנה...


אז החלטתי לחייך. למרות שחרא ומבלבל.


הלכתי עם אחותי לסטנדאפ, לא ממש צחקתי אבל מאוחר יותר היא הזמינה לי זיקוק על עוגה והכרנו כמה אנשים נחמדים אז חזרתי הביתה מחויכת קלות.


הברנש חיכה בתחתונים ואחרי כל השבוע המסריח האחרון היה לי מבט קצת מבולבל בעיניים ואמרתי שאני הולכת להתקלח. אז נתקלתי במתנה עטופה.. נראה כמו ספר.. שיהיה, חשבתי לעצמי, טוב אז נקרא את הברכה, ולשם שינוי הוא השקיע בברכה, הדפיס ברכה ארוכה ויפהפייה. אז חייכתי בנימוס ופתחתי את המתנה. ואז התחלתי לבכות.


לא יודעת אם סיפרתי פה, אבל כשהייתי ילדה הייתי תולעת ספרים מהסוג הנורא ביותר, מאלה שהספרנית היתה מודאגת אם לא הגעתי לספרייה של הישוב יום אחד. כל יום לוקחת שני ספרים ומחזירה שני ספרים ואפילו ממליצה לה על ספרים טובים שקנו לי וכדאי להוסיף לספריה. לא שזה קשור במיוחד לסיפור.. הפואנטה היא שיש מספר ספרים ששינו לי את החיים, שעשו אותי מי שאני, למרות שזה הכי חנוני ומסכן להגיד, אבל בחיי שיש ספרים שלימדו אותי להיות בתאדם טובה יותר, אישה טובה יותר, חברה טובה יותר ואולי גם אחראים לשפיות שלי היום אחרי כל החרא שעברתי והרבה יותר מהאנשים בחיי.


לא קשה לנחש אחרי ההקדמה הזו שמן הסתם יש לי ספרייה די מכובדת שאספתי לי, חלקם ספרים שכבר קראתי, המון ספרים לקרוא.


חלק היו באיחסון אצל ההורים שלו ושלי ולאחרונה איחדתי את עצמי ואת הספרייה היקרה שלי כמעט סופית ומצאתי שהספר שהכי שינה אותי, הספר הכי חשוב לי - חסר. אולי השאלתי, שכחתי, איבדתי (מאוד מוזר). ובכל זאת זה כאב מאוד כי הוא לא מוכר וקצת קשה למצוא אבל זה הספר ילדות שלי..


הוא הסתובב וחיפש, וטלפן ומה לא. ומצא לי אותו!


Mister God This Is Anna.jpg


עדיין אין לי מילים אבל אני פשוט מאושרת. ואיכשהו זו המחווה הכי יפה שמישהו אי פעם עשה בשבילי אז החלטתי לסלוח בינתיים ולאפשר לדבר עוד צ'אנס.. אנה בטוח היתה עושה את זה..


אז זאת אני, אישה בת 24 (ואפילו נשואה) מרגישה באמצע החיים בערך ומתרגשת עד דמעות כשהיא מקבלת מבן זוגה ספר ילדים מתנה ליום הולדת ^_^

נכתב על ידי Flying Amber , 3/5/2013 15:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlying Amber אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Flying Amber ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)