לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הַמָוֶת רוֹכֵב עַל סוּס בַּשָׁמַיִם וּפְנֵי נַעֲרָה לוֹ. גוֹן עֵינֶיהָ כְּעֵין הָעִנְבָּר.." (פנחס



Avatarכינוי:  Flying Amber

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

7/2013


רציתי לכתוב היום.

רציתי לצעוק קצת אקטואליה, קצת כאב הישרדותי, קצת על חצרוני (יימח שמו), וקצת על לפיד (שכבר הרבה מעבר), קצת על נוסטלגיה והומור וקצת על לא פייר, קצת על אהבות, ועל מוסיקה ועל הקיץ הזה... היה לי פוסט שלם וארוך במיוחד בראש.

בינתיים כואבת לי היד בטירוף במן כאב לא מוסבר כבר כמה שעות טובות, כואב לי הראש כבר שבוע מרוב כל הדמעות העצורות ואלה שברחו. כואבת לי הבטן מבחילות האכזבה והלב מאיים להתפקע כי כבר לא נשאר בו כלום מלבד חורים.

קשה לנשום

 

הלילה שוב הכל בי הצטנף לכדור קטן, חסר אונים ומיואש של זאת שזועקת פנימה כי אין מי שישמע או יבין ש"אני רוצה הביתה!!!" כי אני לא מרגישה שם לא משנה איפה ועם מי מבערך 2005-6.

גם לחיוך המאולץ קשה לעלות עכשיו...

 

אני פשוט רוצה הביתה.

 

אין לי כזה.

נכתב על ידי Flying Amber , 2/7/2013 00:21  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlying Amber אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Flying Amber ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)