לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הַמָוֶת רוֹכֵב עַל סוּס בַּשָׁמַיִם וּפְנֵי נַעֲרָה לוֹ. גוֹן עֵינֶיהָ כְּעֵין הָעִנְבָּר.." (פנחס



Avatarכינוי:  Flying Amber

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

FREAKOUT!


טוביק קפצתי לספר הפעם על דברים יפים.

הברנש ואני בתקופה מהממת, הוא מתבגר ואני לומדת לנשום עמוק.

(Sexy time!!!)

מעבר לזה (למרות שזה בערך מהות הבלוג פה מסתבר...), אני חייבת לבאס טיפה - בזמן האחרון ההיפר-סנסטיביות גומרת עליי. כל טיפה, טובה או רעה מציפה אותי. כל אדם מחייך/עצוב נותן לי אגרוף בבטן. זה מתיש. הכל אצלי בהתכווצות תמידית בימים האחרונים ויש מצב שזה גם בגלל הסיבה הבאה שהיא איכשהו טובה, עוד קשה לי לעכל..

שבוע שעבר התקשרה העו"ד.

< עצירהדרמטיתכי>

"אממ... הי, לא ברור כלום עדיין לגמרי אבל יש התפתחות דרמטית . אין יותר המתנה! תתחילו להריץ עניינים, להעביר כספים, לשלוח מסמכים עוד כמה חודשים את מקבלת ויזה ואולי תוכלי לסוע איתו!"

אז כמו שדברה אומרת WELL FUCK ME SIDEWAYS!!!

באמאשלה "התפתחות דרמטית"?!? את מדברת על קיצור תהליכים של שנתיים וחצי ל... כלום!!! עוד אין לי מספיק כסף! התחלתי ללמוד! אני לא יציבה מספיק! אמאשלי!

ובכל זאת בדיוק בזמן.

freakout כבר אמרתי?

טוב. אז אחרי שנשמתי. ובכיתי. וצחקתי. ורעדתי את עצמי לדעת..

החלטתי לסיים ללמוד ובכל זאת להיפרד ממנו לחודשיים-שלושה.

שייסע בינואר, אני אצטרף כשתהיה תעודה.

אמאלה!

אז תודו שכיף לי ומחר יש לי יום ביורוקרטיה מהמם במשרד הפנים ומשטרת ישראל! יאי לי...

ככל שעובר הזמן אני נרגעת ואוהבת יותר, לומדת לסמוך על עצמי ולדעת שכולם תמיד טעו בקשר אליי, אז הכל בסדר איתי. אני אלמד לשלוט בהיפרסנסטיביות, ואני אלמד להתרכז במה שחשוב ולא לפחד והעיקר לסמוך על עצמי ולאהוב.

אתמול הייתי בהופעה של Skunk Anansie היה אדיר! אני לא חושבת שבחיים נהניתי כל כך, תמיד אני כל כך שומרת לעצמי במצבים המוניים כאלה ועם אנשים לא מוכרים.. נסעתי לבד עם מישהי שהכרתי לא מזמן וחברה שלה שממש לא הכרתי, לא נתתי לזה להפריע לי - צרחתי ושרתי כמו מטורפת בליווי קפיצות וניפנופי ידיים כמו שצריך. Skin היתה אדירה והפכה אותי לשלולית, איך האישה הזו שכבר פי שניים ממני בגיל כל כך מלאת אנרגיות וחיוניות, היא הפתיעה והופתעה ואין לי הרבה מילים לתאר את הקסם המטורף הזה שהלך שם אתמול.

יום ראשון יש יום הולדת לאיש שלי שכולם קוראים לו "בעלה", ואני קוראת לו הכל חוץ - "האיש שלי", "אהובי", "הברנש" ובשמו,  ובכל זאת נהנית לשמוע אותו אומר "אשתי".

מצאתי מה לתת לו ליום ההולדת סוף סוף - אז ישבתי אתמול כל היום, ורצתי לקנות כפתורים נוספים ובדרך חטפתי קנס כי שמתי פאנגו על הגרוטאה הקודמת שכבר מתה - אבל סיימתי. הכנתי לו קרדיגן מהמם, הרבה יותר יפה ממה שלי יצא, ואפילו תכננתי ובניתי אותו לבד לגמרי לפי המידות של השרירים הפסיכיים של האיש, יש לו קפוצ'ון ענק עם שרוך וכפתורים מהממים וקשה לי לוותר עליו! אני כל כך גאה בעצמי!! הזמנתי לו גם ספר שמסרב להגיע וביום שישי אני לוקחת אותו למסעדה חדשה שעוד לא היינו בה. אין מצב שהשנה פישלתי ביום הולדת שלו... מקווה שיאהב.

 

נכתב על ידי Flying Amber , 21/8/2013 17:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlying Amber אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Flying Amber ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)