לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שני גברים בבחורה


אנחנו שני חברים שאוהבים גם לשתף אחד את השני, אנחנו אוהבים להיפגש ביחד עם בחורות להנאה כפולה של הבחורה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

חגיגה בדירה


הגעתי אליו לדירה, מיד כשנכנסתי ראיתי אותה, שוכבת על הרצפה ערומה, כולה עטופה בניילון נצמד חוץ מפתח בפה ובאף שמאפשר לה לנשום. הלכתי להסתכל מקרוב וראיתי אותה שוכבת, קשה היה לראות על מה בדיוק היא מסתכלת אז קרבתי את הפנים שלי אליה, כדי שתבין עם מי היא הולכת להיות.

אנחנו הלכנו לחדר השני, שתינו קפה, דיברנו קצת והבנתי שחבר שלי כבר התחיל לפני שהגעתי, קצת התאכזבתי אבל הוא הבטיח שזה לא אמור לשנות כלום.

ניגשתי אליה כשהוא מסיים את הקפה שלו והתחלתי ללטף אותה דרך הניילון, ללטף את כל הגוף ולראות אותה מתחילה לזוז כשאני נוגע בעדינות במקומות רגישים יותר, לקחתי סכין וחתכתי את חלק הניילון שמעל לכוס שלה והתחלתי לגעת בעדינות בדגדגן שלה, מרגיש את הרטיבות שלה על אצבעי ואת נשימותיה מתגברות, הכנסתי שתי אצבעות לתוכה כשאני שומע אותה גונחת דרך הניילון, תוך כדי שאני עושה את זה אני רואה את החבר שלי מגיע אליה מאחור, מרחיב את החור של הניילון מסביב לפיה ומכניס את האיבר שלו עמוק לפיה, בדיוק בזמן שאני התחלתי לרדת לה לאט ובעדינות כשהלשון מלקקת לה את הדגדגן והאצבעות שלי נכנסות לתוכה ומרגיש את רטיבות הולכת וגדלה שלה.

החבר שלי סימן לי שהוא רוצה להתחלף, אני הלכתי לכיוון הפה שלה ונתתי לה למצוץ לי את הביצים בזמן שהוא מכניס את כל איברו לתוכה לאט (כי היא לא יכולה לפסק את הרגליים בגלל הניילון) כשאנחנו שומעים אותה נאנקת ואני מרגיש איך לשנייה אחת היא מפסיקה לטפל לי בביצים, אבל מיד מבינה שהיא הפסיקה וממשיכה למצוץ אותן. אחרי שניה אני זזתי והתחלתי לזיין לה את הגרון, כשאני מזיין אותה עמוק בגרון ושומע אותה נחנקת אבל לא יכולה לזוז יותר מדי כי הניילון לא מאפשר לה כמעט לזוז.

אחרי מעט מאוד זמן אני הרגשתי שהיא מתמכרת יותר ויותר לזין שבכוס שלה ושומע אותה מתחילה לגמור, אני התחלתי לזיין אותה יותר בעדינות בפה, נותן לה לגמור.

אחרי שהיא גמרה שנינו נעמדנו ליד הפה שלה וזיינו לה את הפה בתורות כשאנחנו נותנים לה כמה שניות לנשימה, עד שהחלטנו להוריד ממנה את הניילון.

הורדנו ממנה את הניילון וזו הייתה הפעם הראשונה שבאמת ראיתי אותה באותו ערב, היא הייתה יפה עם גוף מושלם, ונראתה קצת עייפה אבל רעבה לעוד, ואנחנו לא התכוונו להפסיק.

הרמתי אותה על הידיים ולקחתי אותה למיטה, כשהגענו זרקתי אותה על המיטה ולפני שהיא הבינה שזה מה שקרה, השכבתי אותה וחדרתי אליה כשהיא עוצמת עיניים ונאנחת שוב.

חבר שלי הראה לי שיש לו ביד ג'ל, מה שגרם לי לצאת ממנה, אני שימנתי לה את התחת כשחבר שלי שימן את  הזין שלו, אני נשכבתי על הגב ואמרתי לה לשכב מעלי, היא נשכבה כשהזין שלי חוזר למקום הטבעי שלו בתוך הכוס הרטוב שלה וחבר שלי התחיל לחדור אליה מאחור כשאני מרגיש איך הוא חודר אליה. כשהבנתי שהוא בתוכה שנינו התחלנו לזיין אותה שוב, כל אחד בחור שלו כשהיא כמו נכנסת לאקסטזה, עוצמת עיניים מרימה את הראש וצועקת מהנאה, אני התחלתי גם לעסות לה את הדגדגן עד שהיא גמרה שוב.

יצאנו ממנה שנינו, העמדנו אותה על ארבע והחלנו בתורות לזיין אותה בתחת, כל אחד בתורו כשאנחנו מתחלפים אחד עם השני ומדי פעם מושכים לה בשיער עד שאפשר לראות את המבט בעיניים שלה, לפני שגמרנו נעמדנו מול הפנים שלה והיא כמו חיה מורעבת התנפלה על שני האיברים שלנו והתחילו לבלוע אותם בלי הכרה, כשזין אחד בפה שלה ואחד ביד, ככה עד ששנינו גמרנו עמוק בגרון שלה.

היא נשכבה מותשת עם חיוך ענק על הפנים, לקח לנו לא הרבה זמן להמשיך בחגיגה שלנו

 

נכתב על ידי , 23/11/2012 17:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: זכר

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשני גברים באחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שני גברים באחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)