לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"כדור הארץ הוא הגיהנום של כוכב אחר"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2014

It's too cold for you here (סתם שורה משיר)


עוד שבוע גיוס ואני אומרת לכולם שאני מוכנה אבל האמת שאין לי שמץ של מושג מה אני עושה, ואני מתנהגת כאילו אני כבר מתה לעוף מהבית כשבפנים אני מתה מפחד. אולי אני לא אוהב את האנשים שם והטירונות היא רק בנות ואני לא סובלת בנות ואומייגאד מקלחות משותפות ואיך אני אמורה לשרוד יותר מיום אחד בלי קולה?
אני לא יודעת מה לשים בתיק. בתיאוריה אני יודעת, בפועל ברור לי שבשנייה שאגיע לשם פתאום אגלה 5 דברים הכרחיים ששכחתי.


שמעתי שבנות משמינות בצבא.

מדכא אותי לחשוב שהחיים המשעממים והמדכאים האלה בבית הם משהו שאתגעגע אליו בהשוואה לחיי הצבא. כאילו אלה יהיו השאיפות שלי?

נכתב על ידי Annabel.Lee , 7/11/2014 02:34  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  Annabel.Lee

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnnabel.Lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Annabel.Lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)