לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life-Your wasted time

מחשבות, רגשות, וכל מה שאני רוצה לומר - XD

כינוי:  keep calm and Read my blog

בת: 22




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2013

תשובות לשאלון השבועי


מה הפחד הכי גדול שלך?
מהעולם הגדול, מזה שלא מכינים אותנו אליו, מזה שהוא לא באמת בשליטתנו. בכללי, מהעתיד.

האם הוא נמצא בראשך חלק ניכר מהזמן? האם הוא מפריע לך לתפקד?
לא ממש, לפעמים יוצא לי לחשוב על זה, כשאני לבד עם המחשבות שלי.

האם את יודעת מאיפה נובע הפחד?
כן, אני שומעת דברים מלחיצים שקורים, דרך החדשות, העיתונים, דרך המשפחה. אלה דברים שאין לנו עליהם שליטה ממשית.

האם יש אנשים אחרים שמזדהים עם הפחד שלך או שאת מרגישה שלא מבינים אותך?
אני מניחה שיש עוד אנשים שהעולם הגדול מלחיץ אותם, אף פעם לא יצא לי ממש לדבר על זה.

האם יש לך חרדות חברתיות?
קצת, לא מאוד.

מה לדעתך התפקיד של הפחד בחיים?
לדעתי הפחד מנסה להזהיר מדברים רעים, ולשמור עלינו. למרות שיש פחדים שלא שומרים עלינו, ורק מחרפנים אותנו.

מה את עושה כדי להתגבר על הפחדים שלך? מה עוזר לך להרגיע אותם?
עוזר לי לחשוב שתמיד יש מי שדואג לי ושומר עלי: המשפחה, החברים...

באיזה תחום את מרגישה יותר אמיצה מאחרים?
אני מרגישה יותר אמיצה בכל הנושא של החיות: אני מתמודדת יותר יפה עם חרקים מאשר חברות שלי, וחיות גדולות פחות מלחיצות אותי מאשר שהן מלחיצות אנשים אחרים.

את אוהבת לראות סרטים מפחידים או לעלות על מתקנים מפחידים בלונה פארק?
אני מאוד אוהבת סרטי אימה, כי זה כיף להיבהל, וגם לונה פארק זה כיף, כי זה בטוח והכל, ואי אפשר *באמת* להיפגע מזה...

תודה שענית והתמודדת קצת עם הפחד
בכיף, זה די משחרר לדבר (או לכתוב) על נושאים כאלה. זה מרגיע.

נכתב על ידי keep calm and Read my blog , 4/3/2013 12:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחלת אמולולי ליום אחדולי


היי לכל המשועממים באשר הם!

 

נכון שלא כתבתי מלאאא זמן, אבל זה פשוט כי לא היה לי על מ- לא היה לי זמ- לא היה לי אי-

לא היה לי כח ודי!

 

היום אני (שוב) מרגישה קצת לא טוב, ולכן אני נשארת בבית ולא הולכת לבית ספר (פרח)

והיום בבוקר, כשנשארתי לבד בבית, הפכתי לאמא לאיזה 10 דקות! פשוט ישבתי עם תה, וקראתי עיתון!

לא, לא, תרגעו, אני מהר מאוד נפתרתי מזה, ואני גם תכף אסביר איך...

אבל אני קודם אומר לכם שאני גיליתי מחלה חדשה ו(למזלנו הרב) לא כל-כך מדבקת!

הסימפומים:

~רצון להכין סנדביצ'ים מושקעים

~רצון פשוט לשבת, לקרוא עיתון ולנוח

~רצון להתחיל לעבוד במרץ וביעילות

~רצון לתקתק, להתארגן, ולהתכונן ל... שום דבר?

 

אבל אל דאגה!

אני באתי לכאן כדי לעזור לכם להתגבר על המחלה הקשה שפוקדת ילדים מסכנים שלא חטאו בכלום..!

כך נלחמים בתופעה:

~הולכים לישון (מומלץ תמיד)

~נתקעים מול המחשב (תמיד כיף)

~אוכלים מלאאא שוקולד (יאמי)

~מלטפים כלב (ככל שהוא יותר חמוד, יותר טוב)

~מתלוננים. שעייפים, שאין כח, שרעבים. מה שאתם רוצים, פשוט להתלונן (תופתע כמו זה נחמד)

~נשכבים על ספה/מיטה ונוחרים בקול (כמה מלבב)

~(לכבוד פורים שהיה) מנסים להיזכר בתחפושות הכי מוטרפות שראיתם, ולשדרג אותן

~מדרגים את כל המורות בבית ספר, מהכי מעצבנת, להכי משעממת, להכי מוזרה (אצלי בבית הספר, די קשה להחליט)

~עושים תסרוקות משוגעות, ולובשים את הבגדים הכי מוזרים בארון (בעיקר לבנות)

~ולבסוף - כותבים על זה בישראבלוג, עם טיפים משלכם להתמודדות

 

 

מקווה שעזרתי!

-הכותבת הכבר-לא-אימהית שלכם

  

 

נכתב על ידי keep calm and Read my blog , 4/3/2013 12:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





194
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeep calm and Read my blog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keep calm and Read my blog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)