לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nemo Design


הייוש, Nemo Design יהיה דף לעיצובים, עזרים לעיצובים, מפעל עיצובים, מדריכים, חבילות ועוד. מנהלת - מאי זקוקים למנהלת. לפניות שלחו לי הודעה במייל Nemo [email protected]

כינוי: 

בת: 24





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

10/2012

פוסט 1 ^-^


אאעאעאעא אומייגאד ! פווסט ראשון !

אז ... קודם כל קצת עליי,

קוראים לי מאי ואני בת 12 וחצי,

ואני מחפשת מנהלת שמבינה 

בפוטושופ ובישרא, אז מי שרוצה 

להיות מנהלת שתשלח לי מייל -

[email protected]

ונעבור לפווסט !

 

 

 


 

מה יהיה בפוסט - 

#חבילת PSD של 30+

#חבילת טקסטורות אור ^_^

#מדריך להכנת חבילה. ~_~

#כפתורים של דמי לובאטו! *~*

#חתימה להשלמה (:

 


 

חבילת PSD  - 


קישור להורדה - פה :

http://www.upf.co.il/file/764388538.html

 

 


 

חבילת טקסטורות אור - 


להורדה ישירה - פה :

http://www.upf.co.il/file/95903904.html

 

 


10 כפתורים מקוריים של דמי לובאטו אין להעתיק ! רק לשימוש אישי (:




















 


מדריך להכנת חבילה -

- שלב ראשון -

בוחרים את כל הקבצים הרצויים ואז לוחצים על המקש *הימיני* של העכבר,

ולוחצים על האפשרות שסימנתי :

 

זה מה שאמור לצאת לכם :


 

- שלב שני -
אתם נכנסים לפה - http://www.upf.co.il/

כותבים מה שרוצים בתיאור הקובץ,
לוחצים על הריבוע ליד אני מיישר את תנאי השימוש...
ואז לוחצים על בחר קובץ.

 

 

 

- שלב שלישי -

אתם בוחרים את החבילה ואז לוחצים OPEN \ פתח

 

 

- שלב רביעי -

אתם לוחצים על - העלה את הקובץ. (המקש שבתמונה)

 

 

ואז, אתם פשוט מחכים שהקובץ יעלה,

ואז ייפתח לכם חלון כזה ובו :

קישור להורדת הקובץ, וקישור למחיקת הקובץ.


הצלחתם ? ספרו לנו על זה (: מקווה שעזרתי !


חתימה להשלמה (:

אני יכולה לתת רק ל5. אז ככול שתקדימו ככה תרוויחו (:
רק באנגלית, זה יופיע בעוד שבוע - בפוסט הבא (: 

.

.

.

.

..

.




 

הפוסט כולו הוכן על ידי (:

רוצים עוד כמה דברים בפוסט ? בקשו ! 

 

 

נכתב על ידי , 12/10/2012 15:06  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNemo Design אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nemo Design ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)