לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בראש שלי הכול נשמע יותר טוב

עדיף לתת לזה לדעוך, ולא מול הפנים. עדיף להפנות את המבט, או להפוך את המסך. עדיף לא לתת למילים להיכנס לתוך הגוף, אלא דרך העיניים ובחזרה. עדיף להוריד את התכשיט, ולמרוח את האיפור. עדיף כמו שאת טבעית, אבל לבד בחדר, עדיף.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2015

ואני לא רוצה כבר מאף אחד כלום


 

מה אני אגיד לך, 
אולי הגזמתי? 
אולי לא הייתי צריכה לדחוף את הגבולות. 
אלה שדוחפים את הגבולות, לעיתים מגלים שהגבולות דוחפים בחזרה. 
אבל משהו בי אמר לי שלא תעמוד בזה, או משהו כזה, חשבתי שלא תוכל להגיד לי לא.
ואז דחפת חזרה. 
לא ציפיתי לזה, למילה הזאת. זה אפילו לא היה לא- ״בעיה״. 
וגלים של גאווה צפו למעלה בפחות משנייה- בעיה? אני בעיה? 
ומשם לא היה עם מי לדבר. 
למרות שרציתי, רציתי לדבר. רציתי שתסביר לי איך. איך בזמן שנראה לי קצר, בזמן שעבר מהר מידי, החלטת שאני בעיה? 
שהמצב מזדיין? 
אני תוהה אם לפני שהגעתי, החלטת עם עצמך שלא תיפול. בטעות. 
כי כבר נפלת פעם אחת וכנראה זה הספיק לך. 
אבל אני זוכרת, זוכרת הכול. 
ולא קמתי, למרות שחשבתי שכן. 
ותוך כדי שאני מבקשת שתתרחק ממני, שלא תיגע בי עכשיו ולא תחבק אותי כי זה חסר תועלת.
אין צורך בזה יותר. 
למה אי אפשר לחזור להיות נורמלים? 
כי אמרנו את המילים ועשינו את הדברים. וידענו שאי אפשר לחזור, ועכשיו אתה חוזר בחזרה. 
אתה בלתי אפשרי
ולא הגיוני
ומושלם
ואני לא רוצה כבר מאף אחד כלום. 

 

זה מה שנשאר

 

נכתב על ידי , 13/12/2015 01:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תזכורת לעצמי


 

לדור היו רגשות אליו

הוא הבטיח לה שהם יהיו ביחד 

הוא נפרד ממעיין בשבילה

התחרט

חזר למעיין 

 

תתרחקי ממנו כמו מאש עמית. 

נכתב על ידי , 19/12/2015 07:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה




3,746
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , יצירתיות , בלוגים קצרי מועד
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאתם יכולים לקרוא לי עמית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אתם יכולים לקרוא לי עמית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)