לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הופה גאנגאם סטיילל



כינוי:  I'II be thin!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015


הרגע הזה שאני מוצאת את הבלוג שלי משנת 2013.. הייתי ילדה קטנה ומטומטמת שסהכ רצתה להרזות.

אמנם דבר מזה לא ישתנה. יש לי חבר כבר שנה וחצי,שנה וחצי של עליות ומורדות בעיקר איתו.

אני שוקלת עכשיו 65 קילו..זה נורא..אני יודעת. 

הלוואי ויכולתי לשקול 50 קילו ולהיות כולי עור ועצמות. אולי אחזור לכאן.נראה.

המקום כאן מאוד מדכא אותי, התקופה שכתבתי בה בבלוג הייתה תקופה אפלה שלי ואני בהחלט לא רוצה לחזור לשם.

יהיה בסדר.חיבוק

נכתב על ידי I'II be thin! , 11/7/2015 19:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,581
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'II be thin! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'II be thin! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)