לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לי מטרה, פשוט עד שיהיה לי כח להגשים אותה, אני אשכב על הגב, ואחלום.


לפעמים אני ככה ולפעמים ככה, אבל כשאני לא ככה או ככה, לפעמים אני מצליחה לכתוב משהו טוב. לפעמים.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

חג פורים סקסי


פורים היום בשבילי, הוא כבר לא כמו הפורים שהיה לי כשהייתי בגן, כשכולן התחפשו לנסיכה, מלכת הממתקים, פיה,  והיו שהתחפשו אפילו לנינג'ה (אני), קאוביות (אני) או אינדיאנית (אני). זאת אומרת, הבנות מתחפשות עדיין לאותם דברים, רק עם.. אממ... איך לומר? אה כה - 

קצת פחות תחפושת.

 

תמיד את פורים מקדימים קטלוגים של "שושי זוהר" היקרה, שאלמלא היא, איך היו חושפות, באופן מותר ומקובל, כל בנות ישראל בנות ה-12 את גופן?

המצחיק הוא שאת הקטלוגים, לא ממלאות בנות בין גילאי 9-14, כמו קהל היעד, אלא נערות ונשים סקסיות וכוסיות בגילאים 17+. בדרך כלל הנשים מלוות, אף על פי שקשה לשים לב, גם בתחפושת! כן כן, חתיכת הבד הזאת, שמסתירה מינימום גוף - היא אכן תחפושת(!) רק שבמקום להיות מחופשות, כמו המטרה, חג הפורים היקר והאהוב, שהיה החג המרגש והמועדף עליי כילדה קטנה, הפך להיות החג שבו אני צריכה להראות עד כמה אני כוסית ושווה.

 

בפעוטון - התחפשתי לדובון. בטרום חובה לקאובוית ובחובה לאלפית. בכיתה א' התחפשתי לנינג'ה, ובכיתה ב' לסוס. ב-ד' הייתי גנבת, ובה' - פרח בעציץ. עד כה כל תחפושת שלי הייתה הום מייד לגמרי, בגדים שצירפתי אחד לשני, ואת התחפושת של כיתה ו', אלה יוונית, אני עיצבתי ותפרתי אפילו בעצמי!

 

ואז הגיעה כיתה ז'. לא יכולתי להמשיך להיות הילדה שמתחפשת לדברים "שמחביאים" אותה. זה גרם לי להראות חסרת ביטחון, אז למה התחפשתי בכיתה ז'? פיה. אכן כן פיה. 

אמנם לא קניתי את התחפושת כולה, אבל היא הייתה מורכרת מגופיית ספגטי, כנפיים, חצאית מיני, ונעלי בובה.

שנאתי את פורים שעבר.

ולפני כמה זמן, כשחברה שלי אמרה שהיא מתכוונת להתחפש השנה לשחקנית בייסבול, ושכל מה  שהיא צריכה זה מכנסי מיני לבנות, וגרבי ברך, הבנתי שהשנה - אני לא ממשיכה עם זה.

 

אין לי שום בעיה עם בגדים קצרים! להפך אני שונאת את זה שנשים מעירות לנשים אחרות שהלבוש שלהן "זנותי", כי תמיד מתעורר בי הרצון לומר "בואו נגיד תודה שבארץ שלנו בכלל מותר לנשים להתלבש ככה!", אבל מה שמפריע לי בפורים הזה, זה שבשביל ילדות שבגילן אני הייתי עציץ (!) פורים הפך להיות החג שבו הולכים למספרה, מתאפרים, ועל הדרך גם לובשים איזה משהו, כדי להיות כוסית.

 

ואני אומרת די!

די לחג פורים סקסי.

פורים הוא כדי להתחפש! לא בשביל ללבוש פוש-אפ למרות שאת יותר שטוחה ממדף!

 

אל תשכחו,

שיהיה לכן/ם חג פורים שמח ומבדח...

 

נ.ב.-

אני מתחפשת לסנאי מעידן הקרח. למה אתם?

נכתב על ידי , 21/2/2013 15:32  
הקטע משוייך לנושא החם: תחפושות פורים
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפו· הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פו· הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)