לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לי מטרה, פשוט עד שיהיה לי כח להגשים אותה, אני אשכב על הגב, ואחלום.


לפעמים אני ככה ולפעמים ככה, אבל כשאני לא ככה או ככה, לפעמים אני מצליחה לכתוב משהו טוב. לפעמים.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

היי! אני זונת צומי!


אתם חושבים שהוא דיבר על אנשים כמוני+עליי? כי אני מרגישה שכן... D:



לא אבל באמת אני כזאתי? תענו, כי עד עכשיו אני יודעת שהייתי כזאתי, אבל אני מנסה שלא, באמת שאני מנסה...



 



אוקיי אז עכשיו תקבלו חפירה שלמה על סיבות להיות/ לא להיות זונת צומי. תהנו. (אני יודעת שלא תהנו, אבל לפחות תעמידו פנים שנהניתם. זה מנומס יותר)



 



סיבות לא להיות זונת צומי:



 




  1.  את זוכה לצחוק על כל זונות הצומי באשר הן על היותן זונות צומי.


  2. את יכולה לא להעלות פוסט לפרקי זמן מאד מאד ארוכים, כי את לא זונת צומי, אז לאף אחד לא אכפת ממך.


  3.  את זוכה להשתמש באיזה סמיילים שבאלך, כי כשאת זונת צומי (או לפחות אני) את לא משתמשת בסמיילים כי זה עלול להוריד את הדרמטיות הזנותית שלך מהפוסט ולהעלים את כל המירמור.


  4.  את יכולה לכתוב את הפוסט הכי משעמם בעולם, לאבד את כל הקוראים שלך ושלא יהיה לך אכפת, כי את לא זונת צומי.


  5. את אף פעם לא נדרשת לומר למישהו אחרי שהוא קרא את הבלוג שלך ושאל אותך למה "זה מסובך", כי זה לא מסובך. את אומרת את זה כדי לא לשבור את מסכת הצומי המכוערת שלך.


  6.  את לא מקבלת אמפטיה מאנשים שבא להם לעזור לאנשים אחרים כי חסר להם עניין החיים+ בא להם להיות בני-אדם טובים יותר, ואז נדרשת לא לצחוק עליה, כי רצית את האמפטיה הזאת בעצמך אז עכשיו נדפקת כשבא לך לצחוק עליה. 



 



טוב הייתי ממשיכה את הסיבות האלה, אבל לא יכולתי להוסיף עוד שלא ישללו דברים מרשימת ה- למה כן להיות זונת צומי:



 




  1. את יכולה לכתוב פוסטים שלמים שהם בעצם רק משפט או שניים, העיקר שיהיו דרמטיים כל כך, עד שהם לא יביישו את צוות הכותבים של "כמעט מלאכים".


  2. את יכולה לכתוב פוסטים שלמים                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            שכל העיצוב שלהם הוא                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  שורות קצרות עם רווחים ענקיים                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                שמנסים להעביר נקודה אחת ומאד פשוטה                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 אבל את תגרמי לה להראות כאילו היא לא. 


  3. את יכולה לפרסם פוסט עם תמונה כמו " keep clam and dream on" ופוסט אחריה תמונה שאומרת "don't keep clam and fuck me" ולגלות שאנשים באמת שמו לב לזה.


  4. את יכולה לפרסם פוסט עם תמונה עם כיתוב קיטשי, בכללי.


  5. את זוכה להגן על העובדה שאת זונת צומי בלהיות עוד יותר זונת צומי ולומר "כי אני מרגישה שאם לא יהיה לי שום דבר להיות עצובה עליו - אני לא אהיה שווה כלום.


  6. את כותבת את מה שאת מרגישה בלי לשים זין על כלום, אבל עדיין מצפה להמון תגובות.



 



 



אז מה אתם אומרים?



להיות או לא להיות? זאת השאלה .



 



 



 



נ.ב. לרשימת ה-למה כן להיות זונת צומי:



 



את יכולה לסיים פוסט במשפט מאיזה מחזה / ספר/ סרט ידוע, ושהוא יהיה מתאים לחלוטין לפוסט הנ"ל.



 

נכתב על ידי , 6/3/2013 14:36  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפו· הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פו· הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)