לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות.


"איך אתה יודע שאני מטורפת?" שאלה אליס. "זה ברור" אמר החתול, "אחרת לא היית באה לכאן".

Avatarכינוי:  sunsinne

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

אז מה אם נתנשק


אפשרות 1# 

אני אגיע לשם .. כמובן שכולם ביחד וזה , אני אראה את האקס אשלח לו חיוך מזוייף , אחבק את א .

אחרכך נישב כולם .

תהיה נקודת זמן שכולם יתפצלו . אני איהיה עם א , נביט אחד לשני בעיניים ואני אעשה את הצעד 

הוא יזרום .

וניהיה ביחד מאושרים ושמחים .

 

אפשרות 2# לא תהיה אפשרות שניהיה ביחד .. אם כן זה לדקה אני אצא מאוכזבת ופשוט 

אמצא את עצמי בסביבת בנים שאוהבים לגעת לי בגב [ די חלאות די ]

 

אפשרות 3# ברגע האמת לא יהיה לי אומץ 

 

אפשרות 4# א יתפוס אותי בחושניות וינשק אותי

 

אפשרות 4# וחצי . א יקח את המושכות לידיים שניהיה לבד

 

אפשרות 5# האקס שלי ינשק את א

- סתם לא . -

 

אפשרות 6# א ימזמז מישהי אחרת [אם זאתי מהעצמאות תבוא אני אשב בתוך המדורה .

 

אפשרות 7# הוא לא יבחין בי כמעט .

 

אפשרות 8# אני אנסה לנשק אותו והוא ידחה אותי , ושוב .. אזרוק את עצמי למדורה

 


עריכה : 
9# מישמוש קוביות ונשיקה בלחי ותחנונים מצידו שאני לא אעזוב .

 

הבנתי שאת האומץ שלי אני אשבור לפעם אחרת . 

נכתב על ידי sunsinne , 25/4/2013 22:29  
הקטע משוייך לנושא החם: לג בעומר
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsunsinne אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sunsinne ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)