לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות.


"איך אתה יודע שאני מטורפת?" שאלה אליס. "זה ברור" אמר החתול, "אחרת לא היית באה לכאן".

Avatarכינוי:  sunsinne

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

לפני ואחרי


אני יכולה לחלק את חיי לאינסוף לפני ואחרי , כל צעד בחיי הוביל לשינויים .

אבל המשמעותי השנה הייתה שגל ואני נפרדנו .

לפני הפרידה חיי החברה שלי היו פנטסטיים , חבר , חברים מכל הארץ 

החברות שלי אשכרה היו נחמדות אלי [ כי הכרתי להם את החברים של גל כמובן ]

ב' אז היה רק בגדר ידיד [ גל קינא בו כל הזמן כי הוא הרגיש שב' רצה יותר ]

נו מילא . הייתי מוזמנת למקומות הייתי פופולרית היו לי הרבה ידידים וחברות

ובכללי אנשים שרצו בחברתי , מצבי הלימודי היה אחלה .

 

ואז בום , כבר לא הייתי קיימת , החברות ניהיו נבזיות 

הגרעין התרחק .

החברים מכל הארץ התמוגגו .

הציונים ירדו והממוצע ירד ב10 .

אני לא חושבת שגל היה האהבה הכי גדולה שלי עד כה 

הוא היה הכי רציני אבל לא אהבתי אותו כפי שהשתוקקתי לי' .

 

ובכן , אחרי 5 חודשים מצאתי את עצמי כאן , חסרת חברות [ כי הרחקתי ]

חסרת גרעין [ כי אני לא באמת מעניינת אותם ]

חסרת חברים מהארץ [ למי לעזאזל אכפת ממך ]

 

אני כלכך מקווה שכיתה י' תהיה טובה , שאני אמצא חברים , שאני אפסיק להרגיש ככה

 

ככה = ברירת מחדל , חרא , בודדה .

 

הלוואי ויכולתי לעזור לעצמי אבל אני לא מסוגלת פעם גם הייתי יכולה להסתיר את זה שאני מרגישה חרא

היום אני לא מעוניינת להסתיר .

אני לא יודעת מה יש לי אבל אני מאבדת שליטה , זומבי .

וחוץ מזה למי בכלל אכפת , עוד בלוג של נערה מתבגרת וואנבי מסכנה .

 

הרגע ההזוי שאני מכירה אנשים ומגדירה אותם כחברים שלי

אבל ברגע האמת אני לא באמת יכולה להגיד אותם .

בודדה .

 

וזה נשמע כמו רחמיים עצמיים ואולי זה באמת כאלו .

אבל אני מעדיפה לרחם על עצמי כי אין לי דבר אחר לעשות .

 

נכתב על ידי sunsinne , 24/7/2013 23:09  
הקטע משוייך לנושא החם: לפני ואחרי
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsunsinne אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sunsinne ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)