לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Thoughts Of The Impossible


She''''s got her head in the clouds,and she''''s not backing down

Avatarכינוי:  Anabelle Lee

בת: 30




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

פנטזיות למגירה.


האופק מתבהר.

הכל מתחיל להיות ברור יותר.

 

וזה טוב.זה עושה לי טוב.

ברור שהמחשבות רצות להן,אבל אני משתדלת לא להתייחס.רק לפתח מהן סיפורים יפים ושירים,שאולי חלקם יישארו במגירה.

וכמובן,כמו שידעתי - מתחיל להיות טוב יותר.

 

אבל רק בצד אחד.כי בצד האחר...שום דבר לא השתנה עדיין.

הדבר היחיד שמעודד אותי לגביו זה שהשבוע עובר כ''כ מהר,שאני לא שמה לב שעוד מעט סופ''ש והוא ייצא מהבסיס.

הציפייה הזאת הורגת.היא הרגה אותי פעם.

אבל לא עוד חיוך.

לא כל עוד אני כאן לשמור על עצמי.

 

לא שזה יהיה קל,כן?

אבל אם לא אני,אז אף אחד לא יעשה את זה.

נכתב על ידי Anabelle Lee , 12/2/2013 18:53   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, צבא, שחרור קיטור, כאב, שיגעון  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



16,594
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnabelle Lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anabelle Lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)