לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Thoughts Of The Impossible


She''''s got her head in the clouds,and she''''s not backing down

Avatarכינוי:  Anabelle Lee

בת: 30




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

What goes around...comes back around.


ככה פשוט קארמה עובדת.

אתה עושה משהו לא מוסרי/לא יפה לבן אדם אחד בכזאת קלילות.ואז בן אדם אחר עושה לך בדיוק את אותו הדבר ואתה מתעצבן.

זה פשוט כי מגיע לך.

 

הכל בסוף יחזור אליך.

 

אני מרגישה כ''כ מנצחת בזכות הקארמה הזאת [וג'סטין טימברלייק הנחמד].

בן אדם שפגע בי באיזשהו אופן ושיחק בי,יצא מושפל ומובך לידי ברמה כל כך הזויה,שזה פשוט ניפוץ של האגו.

אני לא נהנית מלדרוך על אנשים,אבל יש אנשים שדורשים את זה.הוא דרש,והוא קיבל.אפילו לא בכוונה!

אחח,הניצחון מתוק.

 

לא אכפת לי גם אם הכל ילך לו טוב - וזה לא מעניין אותי.זה העיקרון הפשוט שהוא היה מובך מולי.אבן.

המצב הרגיש הזה שלו,הפתוח והפרנואידי.

 

כאן מסתיים פוסט ניצחון הקארמה הראשון שלי.

בעצם,זה כבר השני קריצה...

 

יום האהבה.מטופש מבחינתי.לא מבינה בשביל מה הוא קיים.אם שני הצדדים יודעים שהם אוהבים,לא צריך יום בשביל זה.לא צריך מתנות.

היום הזה לא חשוב לי בכלל.גם כשהיה לי חבר וגם כשלא היה לי,לא ייחסנו ליום הזה חשיבות.והאמת? טוב שכך.

העיקר שאנשים יידעו לא להתעסק איתי סתם.

נכתב על ידי Anabelle Lee , 14/2/2013 19:30  
הקטע משוייך לנושא החם: Valentine’s Day - יום האהבה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



16,594
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnabelle Lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anabelle Lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)