לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Thoughts Of The Impossible


She''''s got her head in the clouds,and she''''s not backing down

Avatarכינוי:  Anabelle Lee

בת: 30




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מכאניות אנושית.


אנשים לא אוהבים להסתכל לאמת בעיניים.

הם מסתכלים שמאלה וימינה,למטה ולמעלה,אבל הם לא מישרים אליה מבט.

מתעלמים מנוכחותה החזקה על הקרקע.ואי אפשר לסתור אותה,אי אפשר להתנגד אליה.

ובכל זאת - אדם הולך כמו עיוור אל מטרה קבועה ויציבה ושוכח מי הוא כבן אדם ומהי האמת ששוכנת מתחת לאדרת המפורסמת שהוא לבש.

אני לא מדברת על אנשים שלובשים מסכות - ובכל מצב שהוא לא מתנהגים בצורה אמיתית.

אני מדברת על אנשים שנראים כמו עצמם,מדברים כמו עצמם,ונדמה שהם עצמם - אבל התכחשות גדולה חיה מתחת לפנים שלהם.

התכחשות כואבת לאיזה בלבול עמוק שלא רוצים להתמודד איתו.

זה יכול להיות כל דבר.

זה הבלבול הטהור והפשוט הזה של עצם קיומנו,של הרגל שצועדת,האף שנושם והעין שרואה.

כל החושים נלקחים כמובן מאליו.אנחנו מריחים אוטומטית,שומעים אוטומטית.הכל אוטומטי.הכל סטטי.אנחנו רגילים לכך ולא מודעים לעצם הקיום שלנו ולמעשינו.הכל רץ מולינו כמו סרט בקולנוע שאנו צופים בו מהצד,אנחנו לא משתתפים בו ולא חווים את מה שקורה בו.

אבל אנחנו יודעים לדבר.לומר שאנחנו מודעים לכל דבר,אבל למעשה - אפילו הכתיבה שלי עכשיו,אפילו שאני שמה את ליבי ומחשבותיי על השולחן,הכתיבה שלי - ההקלדה,התחושה בידיים היא אוטומטית ונלקחת כמובן מאליו.

תחושת האוטומטיות הזאת מאפיינת את כולנו גם ברגעים הכי שמחים והכי עצובים שלנו,שבהם אנחנו מרגישים כל דבר והחושים מתחדדים עקב התחושה הקיצונית.

אנחנו לא רובוטים,והרגש פועל נהדר.אבל המכאניות הזאת שאנחנו חיים בה - רצים מדבר לדבר,ולא עוצרים לקחת נשימה בטענה שאין.לא עוצרים להסתכל על הנוף שמסביב,על העצים,הציפורים בשמיים,להרגיש את הרוח מלטפת את הפנים בעדינות ואת השמש מחממת את העור,עד לשכבה הכי עמוקה של העור.

זה שוחק.

זה יוצר בלבול תהומי.

 

זה לא חייב להיות דבר שמדכא אותך - אבל זה גורם לך לעצור ולחשוב:"מה אני עושה פה?".לרגע,אתה קולט שלפעמים אין לך מושג על אף הנאומים שהרצת לעצמך בראש שוב ושוב.פתאום אתה נופל לפילוסופיה המרגיזה הזו שבה אתה כל כך קטן מול העולם.פילוסופיה נכונה...אבל היא מרגיזה בבסיסה.

כשאנחנו גדלים בילדות,נוטים לומר לנו את המשפטים הנדושים שבהם כל אדם הוא מיוחד,ואין עוד אחד שדומה לך בדיוק בעולם.

וובכן - אולי לא בדיוק,אחד לאחד,אבל אכן יש מישהו שדומה לך מאוד,עד כדי פחד.וזה עצוב לדעת את זה...שאולי אתה לא כזה מיוחד.זו תחושה מדכאת שעלולה לכרסם אותך אם אינך חזק מספיק בשביל להתמודד מולה.

 

כי האמת כואבת.

המציאות מתגלגלת והחיים רצים.הזמן לא מחכה לאף אחד שייזכר בו שהוא קיים.

אנשים מנסים להספיק כמה שיותר במין מירוץ מטורף,לרוב עם עצמם,ולעיתים שוכחים שצריך לדעת לעצור בין לבין ולקחת נשימה עמוקה.

אבל לא סתם אחת - אחת שממלאת לך את כל חלל הבטן,מהסרעפת מעלה אל תוך הריאות ומגדילה לך את החזה,נשימה עמוקה כל כך שאתה יכול להריח כל מה שמסביבך הרבה יותר טוב.

זה רגע של התפכחות,זה רגע מענג שכזה,להרגיש את עצם הקיום שלנו.להרגיש את כפות הידיים שלנו ואת הכוח שלהן.התחושה בידיים פתאום הרבה יותר אמיתית ממקודם,לפתע העין רואה בצורה חדה יותר והאוזן שומעת גם את הרשרוש של הדשא.פתאום זה נפלא להיות חי,לא משנה כמה קטן אתה נראה אל מול העולם.

כל המופשט שחי לך בראש,מקבל ממשיות וצובע את המראות והנופים.פתאום,אתה באמת מרגיש חי.אתה מרגיש בן אדם.

והכוח שזה נותן לך - וסלחו לי על הביטוי הקיצוני ואולי מעט כוללני - כמעט ואין שני לו.

 

אני אוהבת ללכת לים,לצפות בגלים ולהסתכל אל האופק.זה משחרר אותי,זה עושה לי טוב.זה מטביע את כל התהיות שלא חשובות ומציף אליי חזרה את כוחי.זה נוסך בי השראה.

אני אוהבת להריח את הריח של הגשם וללכת עם המטריה הענקית שלי ברחוב,להרגיש את הרוח מצליפה בפניי ולראות את העננים האפורים.

אני אוהבת להרגיש את השמש מחממת לי את העור ומנטרלת את כל החששות שלי.

אני אוהבת להסתכל על הירח כשאני מוציאה את הכלב ולבהות בכוכבים מנצנצים.תצחקו - אבל יש כוכב אחד שמנצנץ יותר חזק מכולם,והוא האהוב עליי.

 

אתם יכולים לחשוב שאני תמהונית או מעשנת,שאני אולי על טריפ ושמיששתי ספות כאילו זה גבר ברגעים אלו - אבל למעשה החומר היחיד שיש לי כרגע בגוף זה קפאין.

ואני מאושרת כשמידי פעם,אני עוצרת ומתפכחת לכמה שניות - ומבינה מה הולך סביבי.

פעם זה היה מפחיד אותי או מבלבל אותי.זה היה מציק לי ומוזר לי.

היום אני יודעת שזו הדרך שלי,לפעמים,להיזכר בעצם קיומי ולהזכיר לעצמי מי אני ומהי דרכי.

כי אתה תמיד בטוח שאתה יודע...עד שאתה נופל ומגלה שלא.

 

חיבוק

 

עריכה, 20/02/13,00:09:

ואוו.ואוו.

באמת שהלב שלי התחמם כשראיתי את הפוסט ההזה במומלצים.

תודה רבה לכם.זו הפםע הראשונה שלי וזה העלה לי חיוך מטורף על הפנים,כי הפוסט הזה זה החיים שלי על הדף הזה.

תודה רבה!



חיבוק

נכתב על ידי Anabelle Lee , 18/2/2013 00:27   בקטגוריות כאב, שיגעון, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור, מכאניות, אנושיות, אנשים, בית ספר, עבודה, צבא, ים, פילוסופיה  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אגדה אורבנית.


נוגע,ובורח.נוגע - ובורח.

ובכל נגיעה יש מעט רעל.אתה מרעיל את הכל,לאט לאט.בשקט.הנגיעות כמעט ולא מורגשות.

הכל בחשאיות מוחלטת.אתה מבשל שם משהו,ולא ברור מה.הריח קצת שרוף,אולי בשר...אולי את עצמך?

אני כבר לא בטוחה.

אבל אני יודעת דבר אחד: אני קשורה.הפה סגור וחתום.אין נכנס ואין יוצא.לא מילה,לא הברה,ולא הלשון.

גם לא חושפת שיניים.אין צורך באיומים או בהסברים,גם לא בתחנונים.

 

אני קשורה לחלוטין.

אבל זה בסדר.כי זה לא אתה שכבלת אותי ככה - זו אני.אתה יודע,זו הדרך שלי להתמודד עם אנשים הרסניים כמוך.

אתם מנקרים בכל מה שזז כדי להשאיר את האפשרות שהפצע הפתוח ישאיר צלקת,שתמיד אפשר לפתוח מחדש.

אז אני כובלת את עצמי בשלשאות ומחכה שתסיים לבשל את עצמך.וכשתחשוב שהגיע הזמן שגם אני אתבשל,תגלה שברחתי.

למה?

כי היית שאנן,כמו כל הטיפוסים ההרסניים.אתם לא עקביים.וכמו שכבלתי את עצמי כדי למנוע את פציעותיי והחרפת המצב - ככה אני יכולה גם לשחרר את עצמי מהאיזור הבטוח שלך,ולעבור ישירות אל האיזור השקט והבטוח שלי.

 

ותמיד כשאני מגיעה לשם,אני רואה את הפתקים המודבקים לי על הדלת,שמזכירים לי נשכחות שהייתי בטוחה שמחקתי אי שם בארכיון של המוח.

אבל זה בסדר,כי כל עוד השתחררתי גם מהם,הפתקים לא עושים יותר מידי רעש.הם רק מזכירים לי את כל הטיפוסים ההרסניים שאני עוברת.

וכל אחד,בשלב כזה או אחר,השאיר לי את אותו הפתק המבולבל על הדלת שתוהה לאן נעלמתי ולמה.

 

אתה לא תמיד תבין את העולם.יש בך אהבה מתפרצת,כמוני.אבל אתה לא יודע לשלוט בה והיא אוכלת אותך מבפנים,אתה רק ממשיך לטרוף אהבה מאיפה שאתה רק יכול להמציא לך מקור הזנה שכזה לסיפוק העצמי שלך.וזה בסדר.

אבל גם מאהבה - יש מנת יתר,במיוחד אם היא לא אמיתית.בשלב מסוים מתפוצצים מרוב רעל,ופתחי הניקוז כבר לא עובדים.מערכת הניקוז כושלת ואתה טובע ברעל של עצמך,מתבוסס בדמך,ותוהה איך הכל השתבש ואיזה מין הזדמנויות פספסת.

ויודע מה?

גם זה בסדר.

ככה לומדים בדרך הקשה.

קריצה

נכתב על ידי Anabelle Lee , 11/2/2013 00:59   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, סיפרותי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



16,594
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , משוגעים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnabelle Lee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Anabelle Lee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)