לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולם חדש. וטוב...



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2016

HERE I COME. back...


טוב עבר ממש, ממש הרבה זמן מהפעם האחרונה שנכנסתי לכתוב פה... ובכלל לישראבלוג.

 

אני לא מאמין עוד שאני כאן. באתי לכתוב שוב, אני חייב את המקום הזה כרגע בחיים שלי


אני אכתוב את זה בנקודות, יותר קל לי לפרוק ככה ולירות את הדברים.

 

  • אני רווק כבר שנה וחצי. 
  • אני סטודנט שנה ב' תכף. 
  • פאקינג 3 חודשים אני בבית במקום לצאת לעבוד או לעשות טיול כלשהו. 
  • לא בגללי, בגלל מחויבויות אחרות... הורים. 
  • ההורים לא קיבלו אותי, להיפך, הם חושבים עדיין שאני אצא עם בנות. 
  • אני מתגעגע אלייך כמו דפוק. 
  • ובנתיים אני שכבתי עם האקס 3 פעמים. כן, זה שבגד בי. 
  • כן, אני כנראה באמת דפוק. 
  • אני מרחיק מעצמי אנשים שאני מרגיש שטובים אליי. 
  • אני רוצה חום, רוצה אהבה, רוצה זוגיות, אבל בורח מזה הכי מהר שאפשר. 
  • אין לי כוח לשמוע, לראות, להיות בבית שלי, בא לי לברוח כבר מפה.
  • בשנה וחצי האחרונות רבתי עם לפחות 4 חברים טובים שלי. עם 3 מהם אני לא מדבר עד היום. 
  • הבנתי שהעולם הזה בנוי מאינטרסים, אנשים צריכים אותך כשהם צריכים משהו. 
  • אני דפוק, 99% מהזמן שלי אני שוקע במחשבות. 
  • חוץ מזה גם יצאתי מכל האפליקציות היכרויות הדפוקות האלה. 

יש לי עוד כל כך הרבה לכתוב... אני פשוט עייף מהכל ובא לי חופש אמיתי אבל כבר אין לי זמן לזה.. בדיוק עוד שבוע חוזר ללמוד ואני אשקע שם בטוח. 

ובא לי לא להיכנס לפייסבוק, או לפחות לא לעדכן שם שום דבר. וגם לא באינסטגרם ולא בשום מקום. בא לי קצת להיעלם לכולם. 

אני כל כך רוצה שקט אבל כל כך רוצה רעש. אני לא יודע איך להסביר את התחושה שלי כרגע ביום יום שלי בחיים... אני רוצה הכי חופש שאפשר אבל גם רוצה רעש מסביבי. ז"א, שאני אהיה חופשי מבלי מטלות או מחויבויות שונות (שלא תבינו לא נכון, הלימודים הם הדבר הכי טוב שיש לי, לא עליהם אני מדבר...).

 

בקיצור, אני חושב שחזרתי לפה... אני מקווה שאצליח לעדכן בתוך כל הטירוף הזה...

חג שמח בנתיים

סתם אח. 

נכתב על ידי סתם אח , 23/10/2016 23:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  סתם אח

בן: 11




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם אח אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם אח ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)