לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

think about our place in the universe?


I hope you'll love all of my shit I hope you'll love all of my shit

Avatarכינוי:  Bridget Jones

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

אמא נסעה


ולא ציפיתי לזה אבל הלב שלי כבד ובא לי לבכות.

איזה פאקינג פרינססה אני זה כולה לשמונה ימים. 

עשיתי הצגה שלא אכפת לי ואני אהיה מאושרת ואני בכלל לא אתגעגע 

שזה נכון חלקית 

אז למה אני מרגישה רע

אוף 

נכתב על ידי Bridget Jones , 25/6/2013 21:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שומם


כי אני לא משקיעה בשיט אבל זה בסדר ואני לא יודעת כי אני חושבת שמישהו עלה עלי ואם כבר לכתוב לאנשים שכבר יודעים מי אני למה שאני לא אעשה את זה בבלוג האחר? ואני גם לא מתה על העיצוב כאן אבל אני לא יודעת מה יותר טוב ונו טוב לא נורא אולי זה יהיה מקום להערות קצרות שאני מתביישת יותר מידי לכתוב במקום אחר כי למה לא אבל אני אגיד לך למה לא כי זה יוצר יותר מידי בלבול ועדיף משהו אחיד ואני צריכה להתחיל ללמוד שאנשים צריכים לקבל את כולי וכל כולי ולא רק את החלקים הפלצניים והעמוקים והמשמעותיים שלי אלא גם את החלקים הפחות טובים, אלא שאני מודה ביני לבין עצמי שהוא חתיך ואני לא יכולה להפסיק לחשוב עליו אפילו שלא דיברתי איתו, ואלה שאני גם מעידה על זה שאני פאנגירל וגרופית וגם אלה המקום לכל הקטעי כתיבה הסתומים שפשוט לא היה לי כוח לכתוב כלום אבל בכל זאת רציתי לעשות את זה כמו עכשיו למשל אוף למה אני לא יכולה להיות כמוה זה מעצבן ואני חסרת כישרון ואני שונאת להיות פילוסופית כל כך כי זה מרגיש לי פלצני ואני לא יכולה אבל כתיבה טובה חייבת להיות פלצנית אז מה עושים מה עושים אולי בכל זאת אני אמשיך כאן אבל סתם בקטעים כאלה אבל זה מזיז אותי מהמטרה שלי שזה לקבל את עצמי כפי שאני ולכתוב כל יום במקום אחד אוף החיים שלי כל כך שתוטיים שזה כבר עצוב בסדר לא נורא זה לא כאלו אני מצפה שמישהו יקרא את זה הרי תראי איך כתבת את זה בלי סימני פיסוק או שורות או כלום וזה גם די ארוך וגם אם כן מישהו יקרא את זה בטעות סליחה באמת סליחה לא רציתי לעשות לך את זה 


אבא הגיע הלכתי לתת לו חיבוק

נכתב על ידי Bridget Jones , 23/6/2013 17:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBridget Jones אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bridget Jones ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)