לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייו של חייל גאה.


תקוע באמצע שום מקום.

Avatarכינוי:  Tal.

בן: 30

Skype:  Theszholy 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

אני.


מסתבר שאתמול שכחתי לספר על עצמי.

לעשות מין פתיחה כזאת של הבלוג.

 

אז ככה,

אני טל, בן 18 וחצי מאזור השרון.

חייל, התגייסתי לפני שלושה חודשים.

הומו. יצאתי מהארון מול ההורים לפני שנתיים כמעט, ורוב החברים הטובים כבר יודעים.

אין הרבה מה לספר, הצבא די קטע את כל מה שהיה לי.

הייתה לי עבודה, הייתי במכון כושר, צילמתי, הלכתי לים הרבה.

 

מאז שהתגייסתי כבר אין לי כוח לעשות שום דבר כשאני חוזר הביתה.

אז כן, אני יוצא עם חברים, ודי הרבה האמת, אבל לא כמו שהייתי לפני הצבא.

 

בגדול, יש לי כמה חברים ממש טובים. כאלה שאפשר לספר להם הכל, ואני מתכוון באמת להכל.

אבל הסיבה שפתחתי את הבלוג הזה היא דווקא הסיבה הזאת, זה די אירוני, אבל יש דברים שאני שומר לעצמי.

 

לא כי אין לי למי לספר, אלא בגלל שלפעמים אין לי אומץ לדבר על הדברים האלה, וזה נשאר בפנים, וזה אף פעם לא כיף.

רק מקווה שפה יהיה לי יותר קל לדבר על זה.

 

בקיצור, שלום, עד הפעם הבאה. קריצה

 

 



נכתב על ידי Tal. , 22/10/2012 20:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



725
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , גאווה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTal. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tal. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)