לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייו של חייל גאה.


תקוע באמצע שום מקום.

Avatarכינוי:  Tal.

בן: 30

Skype:  Theszholy 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

כמו אידיוט.


כמו אידיוט אני יושב מול המקלדת ובוכה.

זאת לא הרגשה של יום וגם לא של יומיים.

מאז שאני זוכר את עצמי יש לי את ההרגשה הזאת.

 

כולם תמיד חושבים שהכל מעולה.

אני תמיד מחייך, מסתיר הכל, אבל אף אחד לא חשב פעם לבוא ולשאול אם הכל בסדר.

 

ולפעמים, ברגעים כאלה, נמאס לי. פשוט נמאס לי.

כמה אני יכול לסבול את זה מבפנים?

אז הדמעות יורדות. ואז תמיד מישהו בא,

ואני חושב אולי לשתף, אולי להגיד ולספר.

אבל אז אני מנגב מהר את הדמעות, שאף אחד לא יראה, ולא מראה שום סימן להרגשה שיושבת לי על הלב.

וכשהוא הולך, הבכי רק מתחזק. אף אחד לא שם לב. אף אחד לא יודע.

 

מרגיש לבד, נפשית.

 

מרגיש שאין לי כתף אמיתית לבכות עליה.

אני יודע שאם אני אבקש, תמיד יהיה לי.

אבל הקטע הוא שאני לא רוצה. לא יכול. לא מסוגל.

 

 

 

כל כך נכון לעכשיו.

לא מצאתי משהו שיבטא יותר טוב את מה שאני מרגיש.

 

לפעמים אני מעדיף אם לא הייתי פה.

כל העצב הסתמי הזה לא היה.

 

I NEED SOMEONE.

 

 




 

נכתב על ידי Tal. , 3/11/2012 20:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



725
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , גאווה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTal. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tal. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)