לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייו של חייל גאה.


תקוע באמצע שום מקום.

Avatarכינוי:  Tal.

בן: 30

Skype:  Theszholy 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

קרבי זה הכי אחי


אז.. השתנו כמה דברים.

בעצם דבר אחד גדול.

צבא.

צריך לעבור למקום אחר.

השאלה היא, קרבי או ג'ובניק?

שתי קצוות מנוגדים לגמריי.

 

אין לי מושג.

אני נורא רוצה להוכיח לעצמי ולכולם שאני יכול קרבי.

מצד שני, למה לי לסבול בתנאים לא נוחים?

 

אם רק היה אפשר לנסות ואחר כך להחליט..

 

3 שנים, שאני אמור להחליט עכשיו, בעוד כמה ימים על איך הם יראו.

 

והחלטתי עוד משהו. אם אני הולך לקרבי, אני לא אהיה שמה בארון.

אני רוצה לעבור את ה3 שנים האלו חופשי.

אפילו שזה קרבי, אני בטוח שיהיה טוב.

 

אני חושב שדי החלטתי מההתחלה, אבל אני פוחד לממש את זה.

אם לא יהיה לי טוב, אני לא אוכל להגיד אופס וללכת אחורה.

זאת הבעייתיות..

 

ואם אני אצא עם חבורה של קרביים מטומטמים?

 

בחיים לא הייתה לי דילמה שלא ידעתי מה לעשות איתה.

אבל תמיד מגיעה הפעם הראשונה.

 

אז מה אתם אומרים?

קרבי..... או ג'ובניק?

 




נכתב על ידי Tal. , 25/11/2012 22:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



725
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , גאווה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTal. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tal. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)