לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייו של חייל גאה.


תקוע באמצע שום מקום.

Avatarכינוי:  Tal.

בן: 30

Skype:  Theszholy 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

תשובות לשאלון השבועי


האם לדעתך דגל ישראל הוא דגל נאה בהשוואה לדגלים של אומות אחרות?
כן. לעומת הרבה דגלים אחרים הוא לא רק שורות של צבעים :)

אילו עוד סמלים רשמיים של מדינת ישראל וצה"ל (מלבד מגן דוד) את מכירה? מה המשמעות שלהם בכלל ובעינייך?
ואו, כל כך הרבה, להתחיל לספור? יונה עם עלה של זית, חנוכייה, לא חסר.
ומה הם מסמלים? אם אני אתחיל אני לא אסיים חח

האם דגל ישראל נתפס בעינייך אותו הדבר בסביבות יום העצמאות ובשאר ימות השנה? מה שונה בעצם?
האמת שלא.
תמיד ביום העצמאות מתגאים בדגל ישראל בזמן שבימים אחרים זה נראה לי די טריוויאלי.
לא יודע למה, אבל זה נחמד שיש יום שממש מקדישים זמן לדגל.

האם את חושבת שזה מעשה דמוקרטי לא לכבד את הדגל? היית עושה את זה?
זה בהחלט מעשה דמוקרטי, כי לכל אחד יש זכות להביע את דעתו.
אבל יש צורה מכובדת לעשות את זה ואסור לזלזל בשום דגל של שום מדינה.

האם את מתחברת להמנון של מדינת ישראל?
אני לא חושב שיש מישהו שלא מתחבר אליו.
חזרה הביתה אחרי 2000 שנות גלות, תקווה לעצמאות וחופש..

האם תיקחי חלק או תצפי השנה בטקס זיכרון או עצמאות?
צפיתי, ראיתי, אותו הדבר כל שנה.

אם היית יכולה לשנות 3 דברים במדינה לכבוד יום העצמאות ה-65 - מה היית משנה?
את ראש הממשלה קודם, אבל זה כבר סיפור אחר..

אם היית צריכה לחדש את דגל המדינה - מה היית בוחרת שיחליף אותו?
לא הייתי, אני חושב שהדגל הוא די מציג כל מה שצריך.

יאיר לפיד היה בטח שואל עכשיו: אז מה ישראלי בעינייך?
מה ישראלי? יותר נכון, מה לא ישראלי?
החוצפה, החום, החיוך, העזרה, המלחמות, השאלונים האלה במיוחד.

נכתב על ידי Tal. , 20/4/2013 17:12  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



725
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , גאווה , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTal. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tal. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)