לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הסרט שלי עדיין לא נגמר


שחור? לבן? לא תודה. אני בוחרת באפור

Avatarכינוי:  ofel



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

אפילו שלי אין שום דבר ולך יש הכל - אני מרחמת


אני מרחמת עליך
בכל סיטואציה אפשרית
אני פשוט מרחמת עליך. מרחמת עליך כל כך
את כל כך טיפשה
הילדה שעומדת מאחורי הכינויי "מלכה"..את פשוט מטומטמת
את משתמשת בכוח שלך לרעה
מנצלת את העובדה שבנות חושבות שאת נחמדה
הן באות לקראתך

עוזרות לך בשיעורים
ואז מגיע הרגע
שאת רק 'חושבת' שהן לא ישימו לב..
ואת תוקעת להן סכין בגב
והן - מטומטמות כמעט כמוך -
הולכות אחריך כמו עיוורות
מגדילות את הפצע שנוצר
במקום לטפל בו
ואני אומרת לך את זה
אני, הילדה שאין לה יותר מידי חברים
את מוקפת. מוקפת בחברות, במחזרים, מוקפת
מוקפת במה שלי אין
אבל אני מרחמת עליך
לי אין שום דבר ממה שיש לך - ואני מרחמת עליך
אני מרחמת עליך כי את כל כך תמימה
ולא רק עליך
אני מרחמת גם על כל אלה
המפגרות, אלה שקראו לך מאחורי הגב 'זונה'
והיום הן הסמרטוט רצפה שלך
הסכמת לקבל אותן כ'חברות' אפילו שאת יודעת שאת רק מנצלת אותן
זה מגעיל
אני באמת לא מבינה למה אנשים מנסים להתקרב אליך
את מגעילה, מרושעת, ואכזרית לכל אחד שלא מצטף אליך
מנסה לרמוס את כל אלה שלא חושבים כמוך
מאמי, את חושבת שאני לא שומעת?
שאני לא שומעת את הריכולים שלך עלי
ואת החרם ההוא שתיכננת, מתי הוא יוצא לפועל?
את יכולה להחרים אותי - מימלא כל מי שיסכים לחרם שלך -
הוא שפוט שלך. שמימילא עליו אני מרחמת
כי החברות האמיתיות שלי הן לא שפוטות שלך
אל תדאגי - אותי לא תצליחי לרמוס בכזאת קלות
אני מבטיחה לך מאבק
ויום אחד - אני מבטיחה להפיל אותך מהכיסא המלוכה
יום אחד את תאבדי את הכל
שתינו יודעות שאני צודקת
ביום מין הימים תאבדי את הכל

ואז תתמוטטי
כי את לא יודעת איך זה להיות לבד
שאין לך משרתים
או שפוטים
או כאלה שיעשו כל מה שתגידי להם
תהיי הרוסה
ושבורה
תצטרכי לבנות את עצמך מחדש
לנסות להיפתח שוב
להאבק כדי להגיע לפסגה
אז את תתחנני לעזרה
לרחמים
זה יקרה בקרוב - אני מבטיחה לך
אז מאמי, את לא מחזירה את העולם בביצים
את מחזיקה מעצמך מלכה של העולם
אבל את תראי
כשתאבדי הכל -
כולם ידרכו עליך כאילו אף פעם לא היית מלכה
תהיי סתם אחת -
כמו כולם
תבלעי
לא תהיי מיוחדת יותר
ואז כל מה שישאר לך -
זה רחמים של אחרים 

נכתב על ידי ofel , 25/11/2012 15:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה חתך אותי כמו סכין


 החיוך היה מתוח על פניה
אף פעם אי היה אפשר לראות שהיא עצובה
שהיא בוכה
תמיד היה נראה שהכל אצלה בסדר
אף אחד לא הצליח להגיע לנשמה שלה
אף אחד לא העלה בדעתו שגם לה יש רגשות
אחרי הכל, אף אחד לא התעניין בה
ריחמתי עליה
מאוד
ניסיתי לעזור לה
היא הייתה דמות כל כך מיוחדת
אבל גם כל כך ריקה מבפנים
היא הייתה מרוקנת
שבורה, פגועה, כועסת
זרקו אותה לצד
גרמו לה לאבד כל מה שאי פעם היה לה חשוב
היא לא הצליחה להתפרק ליד אף אחד
לא היה לה אדם להניח עליו את הראש ולבכות
ועד שחשבה שמצאה אחד כזה -
איבדה אותו
החיים שלה על כף המוזניים
היא מהססת אם להתאבד
מאוד קשה לה
היא רבה עם כל העולם
היא רבה עם החברות שלה כל יום
היא מרגישה חנוקה בתוך בועה של בדידות
היא כועסת
מנסה למצוא את הרגעים היפים בחיים
מחפשת מישהו לספר לו את האמת, בלי לשקר
מקום להיות בו כנה ואמיתית
היא...על מי אני עובדת. זאת אני 

נכתב על ידי ofel , 21/11/2012 19:31   בקטגוריות ההתמודדות שלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מישהו אי פעם יבין איך אני מרגישה?


אני נקרעת.
פאקינג נמאס לי. נמאס לי לראות את חברה הכי טובה שלי ואותו צוחקים. הלב שלי נצבט וכל כך כואב לי שבה לי למות. והרי היא יודעת שאני מרגישה אליו רגש עוצמתי, אז היא חייבת לעשות לי את זה!? נמאס לי שהיועצת קוראת לי כל יום בשבוע ואני לא מסוגלת לספר לה מה עובר עלי. לגמרי נמאס לי לשמוע את כולם אומרים "טום בוי..מתי תתעניני באופנה? כדור הארץ לאופל.." לגמרי נמאס לי.
אני מנסה לשים פס. באמת שניסיתי. אבל איך אפשר שכל כך כואב? אני עצובה, מבולבלת, איבדתי הכל השנה. כל מה שחשוב לי. אני רבה עם אימא שלי, אני רבה עם כל העולם ואני עצבנית בטרוף. אני מרגישה שאני מתחרפנת.
למה אני נשארת כאן? אין לי מושג. אולי כי אני מפחדת לעשות צעד קיצוני.
אבל כשאני הולכת ברחוב אני מרגישה לפעמים נקודה חסרת משמעות ביקום, נחותה, עלובה. בה לי לבכות. או לישון ולא להתעורר אף פעם.
אין לי כבר כוח לסבול. נמאס לי כבר מכל העולם החרא הזה 
נכתב על ידי ofel , 21/11/2012 16:27   בקטגוריות הטמוטטות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חייבת להמשיך ללכת


השאלה שאיש לא מעז לשאול
כולם מפחדים לנסות ולהתקרב
אלי, האחת הזאת, שאין לה לב
אף אחד לא טרח להביט אל תוך נשמתי
לנסות לראות גם את הכאב שלי
כולם עסוקים בצרות של עצמם
ורק אני מתבוססת בדם
אני מרגישה חנק בכל הנשמה
רוצה לספר למישהו איך אני מרגישה
אבל אני לא יכולה לפרוק את המסע הכואב
כי אחרי הכל, אני אחת שאין לה לב
הכעס והתסכול מחלחלים אלי
מתחילה להיגמר לי האופטימיות במלאי
והרי אי אפשר לסבול לנצח כל החיים
אולי אם אמשיך לכתוב, אפרוק את המילים
קשה לי לסמוך על אנשים
כולם מתייחסים אלי בבוז כאל טפשים
חושבים שהדעה שלי אי אף פעם לא נכונה
הם שופטים אותי כל מילה ומילה
רק בגלל שהעזתי לעשות
לצעוק על המלכה כי איבדתי את אשרונותי
ועכשיו איש לא מדבר איתי בגלל טעויותי
חשבתי שיש לי חברים בעולם
אך זאת הייתה טעות - הם דאגו רק לעצמם 

נכתב על ידי ofel , 17/11/2012 08:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

303
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לofel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ofel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)