לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור בהמשכים

סיפור בהמשכים על ילדה שמדלה את האמת

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2013

פרק 4 חלק 2


כשקמתי בבוקר הרגשתי כאילו ישנתי שינה טובה ומספקת אבל זכרתי הכול,מוזר...

כשהלכתי לא יכולתי שלא להסתובב מידי פעם ראיתי צל מאחורי,שומר על מרחק קבוע עלה לי רעיון לראש:אם אני אסתובב ואלך אחורה,הוא עדיין ישמור על אותו מרחק מאחורי?

ברגע שהסתובבתי ניתקלתי במישהו "תיסתכלי לאן את הולכת"הוא קורא בעודו משפשף בראשו בכאב.הרמתי את ראשי לראות מי זה וזה היה טום! אחיה התאום של קרן! הסתכלתי על הכיוון שבו היה הצל בפעם הקודמת הוא התקרב,הסתכלתי חזרה על טום,הוא חיכה למשהו,סליחה לא אמרתי לא סליחה!

"סליחה!אני ממש מצטערת!לא התכוונתי,באמת..."

היצצתי מאחורי טום,לבדוק מה עם ה"ניסוי "שלי הצל היה יותר קרוב אבל עדיין שמר על מרחק מסויים,חזרתי להסתכל על טום מהרהרת בתוצאות ה"ניסוי" שלי "מה?" טום שאל "מה מה?"לא הבנתי מה הוא רוצה ממני אז הוא פשוט הסתכל מאחורי, יכולתי לראות בעיניים שלו שהוא ראה את הצל.

לא ידעתי מה להגיד,לשאול אותו אם גם הוא רואה אותם? ניראה לי שכן אבל מה אם לא? אני חייבת לקחת סיכונים בחיים!

אז זה אומר שאני אשאל אותו-בסדר זה לא שהוא מפלצת...

לקחתי נשימה עמוקה "גם אתה רואה אותם?את הצללים?" לרגע היה שקט מפחיד בינינו הצצתי מאחורי, הצל התקדם התחילו להקיף אותנו צללים שלא ראיתי לפני כן.

"כן"

נשמתי לרווחה.יופי אני משתגעת "אני מנסה להבין למה אני רואה אותם?"

הוא לקח נשימה עמוקה 

"עכשיו הם מקיפים אותנו ולא יהיה לנו תירוץ"

"עלה במוחי רעיון לטישטוש ראיות"

"כמה חשוב לך שהם לא יתפסו אותך?" עניתי לא בחשש,היה ניצוץ מוזר בעיניו.

"מאד"הוא לחש.

"אז תיתפוצץ עלי" הוא לא הבין.

"אני פגעתי בך שהיסתובבתי,תתפוצץ,מה?!"

"את יודעת..."הוא נופף באצבעו 

"זה ממש לא בסדר שלא התנצלת"

"אני כן התנצלתי"

"לא כמו שצריך" הוא הוסיף לנופף באצבעו בשעשוע ושלף עט לקח לי את היד ורשם מספר פאלפון.

"למקרה שתירצי להתנצל באמת." אמר והלך.

נכתב על ידי , 15/4/2013 14:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





261
הבלוג משוייך לקטגוריות: מדע בדיוני ופנטזיה , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנג'ל כותבת סיפור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנג'ל כותבת סיפור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)