לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Use somebody

בת: 28




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2015

התאהבתי




התאהבתי

לא יודעת איך

אחרי שהלב שלי נשבר וכל מה שהיה אכפת לי זה איך נראית החברה החדשה של האקס

פתאום זה כבר לא מעסיק אותי

כי התאהבתי 

וסוף סוף יש לי מישהו שמעריך אותי

ואוהב אותי בחזרה

ויודע מה אני אוהבת

גם אם הוא סוגר 21 ואני יושבת ומחכה לו

אני יודעת שזה שווה

נכתב על ידי Use somebody , 1/4/2015 02:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , מוזיקאים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUse somebody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Use somebody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)