לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Steady as she goes

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012


אני מרגישה נורא... פעם ביומיים אני מגיעה למצב שאני עומדת לבלוע חבילה ענקית של משככי כאבים ולגמור עם זה...

מתי נהייתי כזאת דיכאונית?

נכתב על ידי Steady as she goes , 16/11/2012 15:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




די די די! תפסיקו להעריך את עצמכם כלכך מעט... כל הבלוגים המזדיינים האלה מלאים באנשים שאומרים כמה הם מכוערים ושמנים ומגעילים...

אני שונאת אנשים, זה דבר פאתטי.

נכתב על ידי Steady as she goes , 15/11/2012 15:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יום שלם איתה, עד עכשיו הייתי בטוחה שאני הסיבה לכך שאנחנו רחוקות, שזה בגלל שאני לא משתפת אותה ולא מבקשת עזרה, אבל עובדה, היום היינו רק שתינו בבית והיה לנו יום מדהים, זה התחיל בטיול עם הכלבה שהתארך לו לשעה וחצי, ונגמר בארוחת צהריים במסעדה, אז כן, די טחנתי, אבל ככה היא לא תחשוד והיה לי נחמד, אז כן, גם עם אמא שלי עדיין אפשר להנות.

 

טוב נו... אני אוסיף את התמונה לצד הבלוג...

נכתב על ידי Steady as she goes , 14/11/2012 18:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSteady as she goes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Steady as she goes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)