לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.and may contain caffeine


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2014

מחשבות רנדומליות: היא הייתה כאב לב


בזמן שהעיר הקטנה הזאת עסוקה בלישון, כל הרעש מת. אני הולכת ברחוב כדי לעצור את היבבות שלי, כי היא לעולם לא תשנה את דרכיה.

אל תשלי את עצמך, היא הייתה כאב לב מהרגע שהכרת אותה. הלב שלי מרגיש כל כך דומם בזמן שאני מנסה למצוא את הרצון לסלוח לה איכשהו. אני חושבת שאני כבר שכחתי אותה עכשיו.

 

האהבה שלה היא ורד חיוור וגוסס, משיר את עלי הכותרת שלו על ארץ לא נודעת. הכל מלא ביין. העולם לפניה היה פיכח בלי מקום ללכת אליו.

אל תשלי את עצמך, היא הייתה כאב לב מהרגע שפגשת אותה. הלב שלי קפוא בזמן שאני מנסה למצוא את הרצון לסלוח לה, איכשהו. היא אי שם בחוץ עכשיו.

 

הדמעות שלי זולגות בזמן שאני מנסה לשכוח. אהבתה הייתה בדיחה מהיום בו נפגשנו. כל המילים, כל הנשים שלה. כל הכאב שלי כשאני נזכרת. אני זוכרת את שיערה כפי שזרח בשמש, הריח של המיטה, כשידעתי מה היא עשתה. להגיד לעצמך שוב ושוב שאת לא תצטרכי אותה שוב אי פעם.

אבל אל תשלי את עצמך, היא הייתה כאב לב מהרגע שפגשת אותה. הלב שלי קפוא בזמן שאני מנסה למצוא את הרצון לסלוח לה, איכשהו. היא אי שם בחוץ עכשיו.

 

אוה, היא הייתה כאב לב מהרגע שפגשתי אותה. הלב שלי קפוא בזמן שאני מנסה למצוא את הרצון לסלוח לה, איכשהו. כי אני יודעת שאת אי שם בחוץ עכשיו.

נכתב על ידי Jemaya , 24/7/2014 22:38   בקטגוריות מחשבות רנדומליות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Jemaya

בת: 33

Google:  Jem




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מוזיקאים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJemaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jemaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)