לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.and may contain caffeine


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2014

10 דברים שנשים יכולות להגיד וגברים לא - The JEM Rant



1. "עלית במשקל?"


אם אישה אומרת את זה לחברה שלה, אז אולי היא תודה שהיא אכלה קצת יותר מדי השבוע בגלל החגים או שהיא חיפפה והבריזה מהחדר כושר איזה פעמיים. אם גבר אומר את זה לאישה, היא תעוף על האמ-אמא שלו. לא רק שהיא תיעלב ותהפוך קרה, גם הביטחון העצמי שלה בנוגע לגוף שלה ירד.


אם היא בת הזוג שלך - היא גם לא תיתן במיטה. ראה הוזהרת.


mad-gif


 


2. "את נראית עייפה."


אם אישה אומרת את זה לחברה שלה, היא רק בעקיפין אומרת לה שרואים שהיא יצאה אתמול בלילה ואולי קצת חיפפה עם האיפור הבוקר וכדאי לה לתקן אותו. אם גבר אומר את זה לאישה, זה מתפרש בעיניה כאילו הוא אומר, "את נראית נורא." או, "את נראית חולה." מה שלא כל כך מחמיא. פשוט תסתום ותעמיד פנים שהיא נראית בסדר.


כן כן, נשים הן משוגעות.


 


3. "זה מה שאת הולכת ללבוש?"


אישה מבינה שכשחברה שלה מעירה לה על מה שהיא לובשת או מסתכלת עליה במבט תוהה ובוחנת את הלוק שלה, היא כנראה לא התלבשה יפה או לא התאימה את הבגדים. סביר להניח שהחברה תגיד לה מה כדאי לה ללבוש במקום או תתן לה עצה יעילה, כי תכלס, נשים יודעות להתלבש. אם גבר יגיד את זה לבחורה, זה לא יתקבל בעין יפה. או שהיא תחשוב שהוא רומז שהיא התלבשה יותר מדי פרובוקטיבי ובעקיפין רמז שהיא זונה, או שהוא פשוט לא יודע על מה הוא מדבר ומאיפה לו הזכות לומר לה מה ללבוש. יש גם אפשרות שלישית... שהוא הומו.


giphy


 


4. "היה לך יותר יפה כשהשיער שלך היה קצר."


גברים לא מבינים כמה זה קריטי לאישה שהסתפרה, ההערות על התסרוקת החדשה שלה. בדרך כלל, או אפילו תמיד, בחורה יוצאת מאוכזבת מהמספרה. איך אמרה פעם קיטי פורמן ממופע שנות ה'70...? - 'שיער בשביל אישה זה כמו רכב בשביל גבר.' הדבר האחרון שהיא צריכה זה גבר שיגיד לה שזה היה טוב יותר לפני כן.


 


5. "את בטוחה שאת הולכת לאכול את כל זה?"


אף פעם, ואני מתכוונת לזה - אף פעם אל תטיל ספק בבחירה של האישה שלך מה לאכול. היא יודעת מה שהיא בוחרת. לקח לה כל כך הרבה זמן לבחור איפה לאכול, אז אל תהפוך את הכל לקשה יותר.


 


6. "נראה לי ששתית מספיק."


אז קנית לה משקאות כל הערב ואז אמרת לה לעצור. אם חברה תגיד לה להפסיק זה בגלל שהיא דואגת לה, אבל אם גבר יגיד לה את זה היא תרגיש פגיעה. רוב הבנות יודעות את הגבול שלהן, אז אל תיקח אותה תחת חסותך, אין עניין. אתה רק מביך את שניכם.


 


7. "את מריחה מוזר."


אם אישה אומרת את זה, היא רוצה לעזור. סביר להניח שיש לה בושם בתיק כדי לטשטש את הריח. לגברים אסור אף פעם להעיר לאישה על הגיינה, גם אם נראה שהיא לא מבינה את המושג. לא רק שזה יכעיס אותה, אתה תצא מניאק אמיתי. הסיכויים הם שאתה מריח פי עשר גרוע ממנה, אז אל תפתח את הדלת הזאת בכלל.


Jac_you_smell_funny


 


8. "ואוו, איזו כוסית היא."


אף פעם אל תגיד את זה לאישה שאתה מנסה לצאת איתה, זה יגרום לה לראות אותך באור אחר לגמרי, לא חיובי. כבר יש לה מספיק בעיות של ביטחון עצמי גם בלי שתגיד לה כמה חתיכה בחורה אחרת.


 


9. "תרגעי."


ואוו.


בחורה שעצבנית עליך צריכה רק את המילה הזאת כדי לגמרי לצאת מהכלים. אם גרמת לה לכעוס, כנראה שיש לה סיבה להיות עצבנית! אל תגיד את זה. תגיד כל דבר אחר אבל אל תגיד את זה!


buffy-vampire-slayer-eyes-staring


 


10. "קיבלת מחזור?"


אין אף פעם, בכל ההסטוריה של היציאות המביכות וצאצאיהן, סיטואציה שמתאים לשאול בה את השאלה הזאת. גם אם היא מצוברחת, למה שתשאל את זה? זה בדיוק כמו לבקש ממנה להעיף לך סטירה. אם היא באמת במחזור, הדבר האחרון שהיא צריכה זה גבר שיתעמת איתה על זה. אם אתה אומר את זה, כל מה שמגיע לך, כנראה הגיע לך.


Angry_GIF_2


 


כמובן שיש נשים שלא מתרגזות מכל דבר ברשימה הזאת, אבל אלה הדברים שמרגיזים את רוב הנשים, כל אחת והפיוז שלה. אתה מכיר את האישה שלך, אתה יודע מה היא מקבלת בקלות ומה לא.


אם אתה עדיין לא מכיר אותה ובהחלט רוצה להכיר, פשוט תימנע מחוסר טאקט.


זה לא כל כך קשה, אם אתה חכם.


 


עכשיו, ברשותכם, אני יוצאת לשתות עד כלות נשמתי כי יש לי יומולדת בחצות, ומחר חובתי הרשמית לקום עם הנגאובר. מחר, בשבת, שזה יום ההולדת, אני מבטיחה לעדכן. אני זקנה בת 24, זה מפחיד...


מזל טוב לסטיבן קינג!


ולי.


לילה טוב וסופשבוע מהמם לכולם.

נכתב על ידי Jemaya , 21/11/2014 21:02   בקטגוריות The JEM Rant  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Jemaya

בת: 33

Google:  Jem




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מוזיקאים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJemaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jemaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)