לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.and may contain caffeine


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2015

על כוס קפה: ככה קיבלתי את 2015...




שנה טובה לכולם וסליחה על האיחור. אני לא אמורה לכתוב על השנה החדשה יומיים אחרי שהיא התחילה אבל בגלל שאני מאחרת כרונית, אתם תתגברו.


אז אני חגגתי את הסילבסטר כמובן בפאב. שיחקנו רולטה (אבל במקום כסף זוכים בשאט. תזכירו לי לא לשתות יותר קמפארי לעולם. כמה יצא לי... או מיי גוד...) שיחקנו בפינג-פונג בירה, שזה משחק מגניב שבו שני אנשים עומדים אחד מול השני ומסדרים כוסות בירה כמו באולינג, ומי שקולע ליותר כוסות מולו מנצח. כל כוס שאתה קולע, השחקן שמולך צריך לשתות אותה. ואז אחד יוצא מנצח ואחד יוצא שתוי. כמו בכל משחקי השתיינים... ככה שכולם יוצאים מנצחים. וחוץ מזה שיחקנו גם ביליארד וניגנו בצפצפות.


אין לי חבר נכון לעכשיו, ובחצות, ידידי (הרווק גם כן) ואני, הפתענו זה את זו בנשיקה.


אחר-כך נסענו לחוף הים ופגשנו שם חבורת תיירים בתוך המים. אז מלמעלה (היינו על מפרץ גבוה מעליהם) צעקנו להם: "HAPPY NEW YEAR!!!" והם כמובן, כיאה לתיירים טעוני התלהבות, צעקו לנו בחזרה והריעו.


חשבתם על זה פעם? (כי אני תמיד חשבתי על זה) שהסילבסטר מלא בזיקוקים, נשיקות, צפצפות, אלכוהול וכיף, וכל מה שאנחנו זוכים לו בראש השנה שלנו זה ראש של דג... ותפוח בדבש..? כאילו, ברצינות, אין ליהודים טיפה של טעם בכל הנוגע לכיף?! תחילת שנה צריכה להיות פרועה, לא משעממת. אחרת למה להתחיל אותה בכלל..?




בכל אופן, סיימנו את הערב עם שני ג'וינטים של וויד באוטו ופשוט נישארנו שם עד שהסטלה ירדה, בלב היער. מה שהיה ממש כיף. השתלט עליי איזה יצר הרפתקני ובאמצע הסטלה יצאתי מהאוטו והחלטתי שאני רוצה לראות את הנוף מלמעלה. הלכתי וגם ידיד שלי בא איתי כשהוא טוען שכבר מתחיל לרדת לו, ופתאום הייתה ירידה תלולה שלא ראיתי. מצאתי את עצמי רצה למטה בלי שליטה כשאני מתפרצת בצחוק. אני לא מאמינה שאני עוד בחיים כי הנוף היה ממש מבלבל והאורות והכל ובקלות יכולתי למצוא את עצמי נופלת מאיזה צוק. אחרי שנחתתי למטה בנפילה רצינית (אני בשוק שאני בכלל זוכרת את זה, אבל זו הייתה חתיכת התדרדרות... חבל שלא הייתם שם.) אמרתי לו בלי לחשוב פעמיים, "חה חה! אני רוצה שוב!"

אבל כמובן שגררנו את עצמנו לאוטו בחזרה כי כבר לא ראינו בעיניים.


שתיתי יותר מדי ובסוף הלילה נזרקתי אצלו על הספה בסלון. התעוררתי משיחת טלפון באיזה שמונה בבוקר והיינו צריכים לזוז לעבודה, אז שתינו קפה ונפרדנו לשלום.

זה היה הסילבסטר שלי. אשמח לשמוע על שלכם.
נכתב על ידי Jemaya , 2/1/2015 18:44   בקטגוריות על כוס קפה  
הקטע משוייך לנושא החם: נפרדים מ-2014
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Jemaya

בת: 33

Google:  Jem




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מוזיקאים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJemaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jemaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)