לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.and may contain caffeine


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

מחשבות רנדומליות: מה גברים רוצים


סופשבוע הגיע!!! איזה אושר, אושר ממש אמיתי, יוצא מהלב שלי, בועט לי בתחת, עושה לי לקפוץ... אוקיי, זה נהיה קצת מוזר.

איך היה יום העצמאות שלכם, ישראלים יקרים? אני מקווה שפתחתם עוד קצת את החור באוזון, כי אולי אני בנאדם ירוק שזה כואב אבל אני לא אהרוס לכם את יום העצמאות עם הירוקת שלי.

על מי אני עובדת - תרגיעו עם המנגלים!!! מסרייייח!

צוחקת צוחקת. בשר זה טעים.

 

אז... מה אני זוממת היום?

כבר נתתי לכם 10 דרכים להיפטר מבחור, 10 דברים שנשים יכולות להגיד וגברים לא ואפילו 10 מקרים בהם זה בסדר לכעוס על החבר שלך. אבל היום החלטתי לעמוד דווקא לצד הגברים. כי רובם, תכלס, חמודים. ונשים צריכות לאכול.

 

אז בפעם האחרונה שהשתנתי, אני לא זוכרת שהייתי גבר... ובכל זאת, הגברים שביניכם קוראים יקרים, יכולים להגיד לי עד כמה אני מדייקת.

אנשים תמיד שואלים מה נשים רוצות. אבל מה עם הגברים? אני בטוחה שהם יודעים טוב מאוד מה הם רוצים, רק שהם לא הופכים את זה לסצנת דרמה בכל הזדמנות.

 

 

אז טוב שאני, ג'אם, או בעברית ריבה, שפחתכם הנאמנה, נמצאת פה כדי להסביר בשבילכן מה גברים רוצים:

 

ציצי.

 

סתם סתם... כלומר, הם כן רוצים ציצי, אבל זה לא יהיה פוסט פמיניסטי טיפוסי שמנסה לגנות גברים או משהו כזה.

זה לא סוד שגברים אוהבים את הגוף הנשי. הסטרייטים לפחות. אבל אם כל מה שהם היו אוהבים בנו זה רק הציצי הגדול או התחת, הם לא היו משקיעים בנו כל כך כמו שחלק מהם באמת עושים.

 

קודם כל, גבר לא רוצה שתשני אותו. אל תעשי את זה. אם את לא אוהבת את מי שהוא, למה את יוצאת איתו מלכתחילה? אם חבר שלך אי פעם היה מנסה לשנות אותך את כבר מזמן היית עפה עליו, "אתה לא אוהב אותי כמו שאני!!! וועעע!"

הי! הלו! את ידעת מי הוא ומה הוא לפני שהסכמת לצאת איתו, אז למה את מנסה לשנות אותו עכשיו? זה הרעיון של דייטים: לצאת עם בחור, להכיר אותו ולהחליט אם יש ביניכם כימיה או לא. אם הוא מתאים לך או לא. אם את לא אוהבת את מי שהוא, למה יצאת איתו? במקום לשנות אותו, חפשי מישהו שיהיה יותר כמו שאת רוצה.

אם את מחפשת BMW מותק, אל תתפשרי על ריקשה ואז תנסי לחבר לה מנוע בנזין עם שישה צילינדרים. דונט.

 

גברים לא רוצים להיות איתך כל הזמן, הם צריכים לפעמים קצת זמן לעצמם, זמן איכות עם החבר'ה שלהם. אל תעשי לו סרטים על זה. את מתעצבנת כשהוא אומר לך דברים גסים או סוטים ואז את מתעצבנת כשהוא רוצה לעשות את זה עם מישהו אחר? הוא צריך להיות סוטה איפשהו.

ולא, אל תציעי לבוא איתו כל הזמן. את יכולה לדמיין איך היה אם הוא היה בא איתך בכל פעם שהיית יושבת עם חברה לשיחת בנות? ברררר רק המחשבה...

 

תחשבי על זה רגע. גבר לא יצא עם בחורה שהוא לא מחבב או מרגיש כלפיה משהו. תפסיקי עם חוסר הביטחון ותפסיקי לדרוש כל הזמן מילים טובות. תארו לכן שגברים היו בעלי דימוי עצמי נמוך כמו נשים?

אני יכולה לראות את זה: "תגידי, גילחתי טוב? יצא לי ישר?" "תגידי, מאמי, החבילה שלי נראית קטנה?" "בייבי, את אוהבת את הזין שלי?"

פעכס.

חוץ מזה, מה כל כך רע בלהחמיא לגבר שלך מדי פעם בפעם?

אגואיזם.

כולם יודעים כמה אנחנו אוהבות שמחמיאים לנו, שאומרים לנו כמה יפה השמלה שאנחנו לובשות וכמה היא מבליטה את העיניים הירוקות שלנו. תחשבי שלפני שהוא יצא מהבית הוא התקלח, התגלח, עשה שרירים. התבשם. מאוד חשוב לו להיראות טוב בשבילך, הוא שם גם מקלות ריח בתוך האוטו עם הניחוח שאת אוהבת ואז בא לאסוף אותך, וכל מה שהוא שומע בחזרה זה, "מאמי, איך השמלה הזאת יושבת עליי?" "אני יפההה?"

פחחח. תפסיקי להיות מרוכזת בעצמך! זה יהרוג אותך לעצור דקה לפני שאתם יוצאים מהבית ולהגיד לו, "בייבי. אתה נראה טוב היום. חתיך אחד."

 

זוכרת את כל הפעמים האלה שהוא יצא עם החברים שלך שהוא בכלל לא אוהב, צפה איתך בסדרות שמשעממות אותו או הביא לך את הג'קט שלו כשקר לך..? מה את חושבת, שלו לא קר? הפטמות שלו הפכו לכדורי שלג בשבילך אבל הוא מוכן לספוג את זה רק כדי שלך לא יהיה אפילו קצת קר, וזה רק בגלל שהוא אוהב אותך ואכפת לו ממך. אז זה יהרוג אותך לפעמים לעצור רגע באמצע תכנית טלוויזיה, לקחת את השלט ולהגיד, "מאמוש. בוא נצפה היום במשחק."

את תעשי לו את היום.

 

נכון, אני מסכימה, יש הרבה גברים מגעילים, חרמנים, דוחים, סקסיסטים וסוטים בעולם, אבל לא כולם כאלה. אם הגבר שלך מגעיל, חרמן, דוחה, סקסיסט וסוטה, אין בעיה, שימי מולו מראה ותגידי לו לעשות רוורס בבטחה בזמן שאת והווג'ייג'יי שלך עושים פרסה, אבל אם הגבר שלך הוא פשוט אדם מתוק ואכפתי ופשוט היה לו יום ארוך מאוד, למה שלא תתני לו לשבת, תנשקי אותו ותכיני לו סנדוויץ'?

 

אנחנו יצורים מלאי תשוקה, אנחנו יודעים לתת אהבה, אנחנו היחידים מכל הישויות שקיימות שיודעות לאהוב ולא רק לייצר ילדים באופן אוטומטי. אבל פאק, אנחנו גם היחידים שיודעים להיות אנוכיים וצבועים מאוד במקרים מסויימים.

 

את רוצה שהוא יפתח בשבילך דלתות? - תפתחי גם את דלת בשבילו מדי פעם בפעם.

את רוצה מסאז'? - תעסי אותו גם את לפעמים.

כי בואו נודה בזה, גברים רוצים בדיוק מה שאנחנו רוצות, הם פשוט לא עושים מזה עניין גדול. וזו רק אחת הסיבות שאנחנו אוהבות אותם כל כך.

 

טוב, אני חושבת שעבודתי כאן תמה. אני הולכת לאכול ומאחלת לכולם סופ"ש נעים. חולה לכם על התחת. פיס אאוט :)

נכתב על ידי Jemaya , 24/4/2015 20:07   בקטגוריות מחשבות רנדומליות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Jemaya

בת: 33

Google:  Jem




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מוזיקאים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJemaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jemaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)