לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.and may contain caffeine


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

10 הבעיות הכי קטנות בעולם - The JEM Rant


 

קיבצתי כאן רק חלק קטן מכל הבעיות הכי קטנות אבל מעצבנות מאוד שקורות לכולנו, או לפחות לרובנו, ביומיום. נראה אם אתם מסכימים איתי. אם שום דבר מהרשימה הזאת לא מדבר אליכם... אתם בני-זונות ברי מזל:

 

 

1. כשלקוח/מוכר מניח את הכסף על הדלפק במקום להביא לך אותו ביד, ואז אתה צריך לאסוף את המטבעות אחד-אחד כמו קבצן שנפלה לו הכוס.

 

2. כשמישהו מדבר איתך באמצע שאתה קורא משהו, אתה מחליט להיות נחמד ומרים את העיניים מתוך אינסטינקט כדי להגיד, "רגע." ואז... איבדת את השורה שלך. לנצח.

 

3. להגיע לשיר שאתה ממש אוהב ברדיו בדיוק כשהוא מסתיים. קורה. כל. הפאקינג. זמן.

 

4. כשנייר טואלט נופל לך מהיד ומתגלגל מתחת למיטה ואז אתה מנסה למשוך אותו מהקצה אבל הוא רק ממשיך להיפתח במקום להתקרב אליך. בסוף אתה מצליח להוציא אותו ויש לך גליל ביד אחת וגוש ענק של נייר ביד השניה. עכשיו אמא טבע בוכה.

 

 

5. כשמישהו פותח את הדלת בשבילך אבל אתה עדיין די רחוק מהכניסה אז אתה צריך למהר ולהיכנס כדי לא לעכב אותו למרות שבכלל לא ביקשת שיחזיקו לך את הדלת.

 

6. סרטים שהווליום של הדיאלוגים חלש מדי והווליום של האפקטים והמוזיקה חזק מדי וצריך לשנות כל שניה את הווליום כדי לשמוע את מה שאומרים אבל לא לקפוץ בבהלה כל פעם שמישהו מניע את האוטו. מרגיזז.

 

7. כשהאוטובוס פשוט חולף על התחנה שלך ואתה מתחיל לרוץ אחריו ואז מבין שהוא נוסע בלעדיך ומפסיק לרוץ, ודווקא אז הוא נזכר לעצור לך 100 מטר מהתחנה ואתה צריך לרוץ כדי להגיע לדלת שנפתחה עבורך. באמת תודה. אחרי תגובה כל כך איטית מצדך, מר נהג, אני בכלל לא מודאגת לנסוע איתך. תסלח לי בזמן שאני מתעלפת על המדרגות כי רצתי עכשיו חצי מהדרך ששילמתי עליה.

 

8. מזכירה אלקטרונית שמתחילה בדברים הכי פחות חשובים ומסיימת במה שרצית.

"כדי לשמוע על מבצעים ללקוחות חדשים, לחץ 1. להירשמות למועדון לקוחות, לחץ 2. לשלם על דברים שאתה בכלל לא צריך או רוצה, לחץ 3. לניהול שיחה ארוכה עם רובוט שמציע לך ללחוץ על מספרים כבילוי אחר-הצהריים שלך, לחץ 4. לעדכון כל מיני פרטים על עצמך ועל תעודת הזהות שלך, לחץ 5. להאזנה למוזיקת מעליות למשך חצי השעה הקרובה, לחץ 6. לחזרה על כל מה שאמרתי כי הזמן שלך לא כזה יקר, לחץ 7. כדי לפנות לבן אדם בשר ודם ופשוט להגיד לו מה אתה רוצה ולסיים עם זה, לחץ 8."

 

 

9. כשהמחשב איטי מדי ואתה מחכה יותר מדי זמן כדי להגיע לגוגל עד שכבר שכחת מה רצית לחפש.

 

10. כשאתה מכפתר חולצה עם מיליון כפתורים ורק כשאתה מסיים אתה מגלה שפספסת כפתור אחד והכל יצא עקום ואתה צריך לפרום ולהתחיל מההתחלה.

נכתב על ידי Jemaya , 7/7/2015 17:54   בקטגוריות The JEM Rant  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Jemaya

בת: 33

Google:  Jem




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מוזיקאים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJemaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jemaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)