לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.and may contain caffeine


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2016

מחשבות רנדומליות: מה עדיף?


בהשראת מגזין CollegeTimes.com והשטויות שלו, לקחתי את הכתבה "30 שאלות 'מה עדיף' הקשות ביותר" והחלטתי שיהיה משעשע לנסות ולענות עליהן כאן בבלוג. הנה הלינק.

אני מתנצלת מראש אבל קחו בחשבון שהרבה מהשאלות האלה ממש מגעילות, אז אם יש לכם קיבה רגישה אני לא ממליצה לכם לקרוא את הפוסט. עברתי עליהן והשאלות ממש קשות ואין לי מושג מה אני הולכת לענות אז אני פשוט אתן לריפלקסים שלי לתקתק את התשובה.

עוד משהו - כאן יופיעו רק 27 שאלות כי היו שתי שאלות, אחת לבנים ואחת לבנות, שדילגתי עליהן, וגם על השאלה האחרונה אני לא עונה כי היא היתה דוחה מדיייי ואני לא רוצה אפילו לחשוב עליה.

שאל ווי?

 

מה עדיף:

 

1. שיער-ערווה בתור שיניים או שיניים בתור שיער-ערווה?

איכס.

מעולם לא חשבתי שאכתוב משפט כזה, אבל... אני מעדיפה שיער ערווה בתור שיניים. זה דוחה, אבל לפחות אוכל להסיר אותם ולעשות השתלת שיניים. מה עושים עם שיניים בוג'יינה? מסכן הבחור שיצטרך לפלס דרכו פנימה ועוד יותר מסכן התינוק שיצטרך לפלס דרכו החוצה.

(כשאתם מדמיינים את זה... נכון זה נראה כמו הקראקן משודדי הקריביים...? יאקק!)

 

2. להשתמש בנייר זכוכית בתור נייר טואלט או בחומץ בתור טיפות עיניים?

נראה לי שנייר זכוכית בתור נייר טואלט, מהסיבה הפשוטה שעדיף שיכאב לי שם למטה מאשר שאתעוור לכל החיים. חוץ מזה, לנייר זכוכית יש צד אחד פחות מחוספס, אז אפשר להתחכם ולומר שאשתמש בצד הפחות מחוספס.

 

 

3.  לחרבן לבנים או להקיא שבלולים?

שום דבר שעולה למעלה לא בא בחשבון... עדיף לחרבן לבנים. כאבי תופת, נכון, אבל לפחות שום דבר לא עולה לי במערכות. ראיתי את רון וויזלי עושה את זה וזה לא מראה מלבב במיוחד.

 

4. להיות בלי ברכיים או בלי מרפקים?

בלי מרפקים. בלי ברכיים אני לא אוכל ללכת ברחוב, לשבת או להתכופף. בלי מרפקים עוד אפשר לחיות איכשהו, אני מניחה.

 

5. לאכול קערה של חרא פעם אחת או לשלשל לשארית ימיך?

מאאן אמרתי לכם שהשאלות קשות. עדיף לשלשל מאשר לאכול חרא... אבל לשארית ימיי?? מאאן. אני מניחה שלאכול חרא אם ככה. אם גברת הילי ב"העזרה" עשתה את זה ואפילו לא הרגישה, גם אני יכולה. השאלה לא פירטה האם צריך לאכול את זה נקי או לא, אז פשוט אשתמש בו בתור תיבול לעוגת שוקולד, אעצום עיניים ואוכל בניסיון נואש לשכוח מה שמתי בפנים.


6. שיהיה לך משהו בעין או שתצטרך להתעטש ולא תצליח, למשך שנה?

שאצטרך להתעטש. מיי גוד, כשיש לי משהו בעין אני לא יכולה למצמץ אפילו וזה מטריף אותי על דעתי, אבל כשיש אפצ'י תקוע אפשר לפעמים לשכוח ממנו אם מתעסקים במשהו אחר.


7. להיות דרקון או שיהיה לך דרקון?

אני רוצה להיות דרקון כי זה נראה כיף לעוף ואף אחד לא מעיז להתעסק איתך... אבל מצד שני שיהיה לך דרקון זה גם מגניב. כשאני חושבת על זה, בתור דרקון לא אוכל לתקשר או לכתוב, אבל בתור בעלים של דרקון אוכל לעשות את זה וגם אוכל לרכב על גבו ולעוף ובנוסף, אף אחד לא יתעסק איתי. אז החלטתי. שיהיה לי דרקון.

מצטערת שהתלבטתי בכתב, אבל זה משעשע אז אני לא מוחקת. חה חה.

 

8. לעשות סקס עם עז, אבל שאף אחד לא ידע על זה או לא לעשות סקס עם עז, אבל שכולם יחשבו שעשית?

לא לעשות סקס עם עז. מה אכפת לי מה יחשבו? שיחשבו.

 

9. להיות ממש שעיר בגוף שלך בלי אפשרות לגלח או להיות בלי שיער בכלל בשום מקום?

זה ממש מדכא אבל אני מעדיפה שום שיער בכלל מאשר שעירה בכל הגוף. יש פיתרונות לקרחת ולריסים וגבות... אפשר להשתיל או לצייר, אבל להיות שעירה בכל הגוף זה גם מרתיע וגם לא אסטטי. וגם משפיל.

 

10. להיות עשיר ומכוער או יפה ועני?

יפה ועני. אני יודעת שכסף יכול לקנות יופי, אבל אני מעדיפה את הטבעי וחוץ מזה אני לא יודעת לנהל כספים אז סביר להניח שאפשוט את הרגל די מהר ואז אהיה גם עניה וגם עשויה מפלסטיק. לא תודה.


11. שתמיד תצטרך להגיד כל מה שבראש שלך או שלא תוכל לדבר שוב לעולם?

לא לדבר שוב לעולם. אני לא רוצה שכולם ידעו על מה אני חושבת ואני גם ככה לא דברנית גדולה. תאמינו לי, אני חפרנית רק בכתיבה.


12. את האפשרות להיות בלתי נראה או לעוף?

לעוףףףף!

 

13. להיות מטר אחד נמוך יותר או 3 מטרים גבוה יותר?

נראה לי נמוך יותר. כי גבוהים תמיד בולטים בחברה וזה לא נעים לבלוט מלמעלה ולראות את הראשים של כולם, לעומת זאת אם אתה נמוך מאוד יותר קל להשתלב עם ההמון או לבלוט פחות. חוץ מזה, אוכל להיות שחקנית, בהוליווד אוהבים גמדים. או להצטרף לפריק-שואו בקרקס!


14. לבקש משאלה אחת שתוגשם עכשיו או 3 משאלות שיתגשמו רק בעוד 10 שנים?

משאלה אחת עכשיו. למי יש כוח לחכות, הרבה יכול להשתנות ב10 שנים ואני לא רוצה להגיע לזמן שהמשאלה שלי תתגשם ולהגיד, "אוף, הייתי צריכה לבקש משהו אחר..." לכן אני חושבת שעדיף אחת, אבל אקטואלית.


15. ללקק בית שחי של אדם מסריח או ללעוס את ציפורן הבוהן הרקובה שלו?

גאאאד אף לא אחד מהם. מצטערת, בשלב הזה אהיה חייבת אפשרות שלישית.

טוב טוב... זה הרעיון של המשחק, אז אני מניחה שללקק. לפחות לא אצטרך לנגוס בשום דבר ואוכל לגרגר אחר כך 90% אלכוהול כדי לחטא. מי לעזאזל כתב את השאלות האלה?!


16. להיקבר בחיים או להינטש בים?

להינטש בים. לפחות אוכל לנוע, לזוז, לנסות להינצל. בקבר אין מה לעשות חוץ מלצעוק עד שנגמר לך האוויר. חוץ מזה, זה הרבה יותר משפיל למות כי קברו אותך בחיים מאשר למות בלב הים.


17. לראות את העתיד או לשנות את העבר?

לשנות את העבר. אני אוהבת שהעתיד שלי מסתורי אחרת החיים היו נורא משעממים, ועשיתי המון טעויות שדורשות תיקון. המון. ה-מ-ו-ן.

המון.


18. לדבר בכל שפה בעולם באופן שוטף או להיות הכי טוב בעולם בתחום אחד לבחירתך?

אני רוצה את שניהההם... אוף... טוב, להיות... הכי טובה ב... כתיבההה.


19. לשבת 5 שנים בבידוד בכלא ולהפוך לעשיר או לעולם לא לשבת בכלא אבל גם לא להיות עשיר?

לשבת בכלא ולהפוך לעשיר. למזלי אני עוסקת בכתיבת ספרים, ובחמש שנים בכלא אוכל לכתוב כמה ספרים ועוד לצאת ולהיות עשירה? שווה לגמרי!השאלה הכי קלה עד עכשיו.

 

20. לומר תמיד את האמת או תמיד לשקר?

טוב, אני שונאת שקרנים אז זה יהיה צבוע תמיד לשקר, אז אומר תמיד את האמת. או לא אומר כלום בכלל, זה יהיה פשוט יותר.


21. לחיות בעולם של הארי פוטר או בעולם של פוקימון?

 של הארי פוטר! ברור! כל הילדות שלי חיכיתי למכתב מהוגוורטס, זה יהיה חלום שהתגשם...


22. להיות עירום באנטרטיקה או ללבוש חליפת שלג במדבר?

ללבוש חליפת שלג במדבר. אפשר... להתפשט. פשוט.

 

 

23. לשבת 5 שנים בכלא על משהו שלא עשית או 10 שנים על משהו שכן עשית?

10 שנים על משהו שכן עשיתי. אם אשב בלי לעשות כלום אהיה מה זה ילדת כאפות בכלא, אבל אם אשב על משהו שעשיתי 10 שנים (10 שנים זה חייב להיות פשע פלילי רציני...) אז לפחות אקבל כבוד מהאסירות האחרות.

 

24. למצוא תרופה לסרטן או לגלות אחת ולתמיד האם יש אלוהים?

למצוא תרופה לסרטן. ברור.

היו מלא נביאי שקר בעולם אז מי יאמין לי שאני אומרת אמת? אהיה סתם עוד ברברנית ישו-וואנאבי שמסתובבת בעולם ומפגינה את ההכרח להלביש לה כתונת משוגעים. אני גם ככה לא עד כדי כך סקרנית ואני לא מכניסה את הראש עמוק מידי לעולם התיאולוגי כי לעולם לא תהיה תשובה חד-משמעית ואני אצא מזה לא יותר ממאוד מתוסכלת. הייתי מעדיפה להציל אנשים מסרטן מאשר לדעת את ה'אמת' ולעמוד ולברבר על צמתות דרכים.


25. להיות תמיד לבוש מהודר מדי או מרושל מדי?

מרושל מדי. לפחות יהיה לי נוח, איפה שלא אהיה.

*תודה לכמו מניפה שתיקנה את התרגום שלי.

 

26. שיהיה לך רובה ציד קצוץ-קנה או להביור באפוקליפסת הזומבים?

להביור! איזה אדיר זה יהיה... אני ארסס את הזומבים האלה כאילו היו ג'וקים קטנים.

 

27. להשתין על עצמך בציבור או לחרבן על עצמך בפרטיות אבל לחכות 3 שעות כדי לנקות את זה?

להשתין בציבור. זה אולי משפיל, אבל זה הרבה פחות דוחה. חוץ מזה, אוכל להעמיד פנים שאני מפגרת ואז אף אחד לא ישפוט אותי.

 

 

אוקיי, זה היה פוסט אינטנסיבי, תאמינו לי, גם בשבילי. אני לא מבינה עד עכשיו למה לקחתי על עצמי לענות עליהן, אבל חשבתי שזה ישעשע אתכם.

מקווה שצדקתי, אחרת עשיתי את כל זה לשוא... אבל נו, אני מודה שבסוף זה היה די מהנה.

 

נכתב על ידי Jemaya , 8/1/2016 16:34   בקטגוריות מחשבות רנדומליות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Jemaya

בת: 33

Google:  Jem




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מוזיקאים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJemaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jemaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)