לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.and may contain caffeine


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

שלום ישראבלוג, וכתובתי החדשה


זמנים חדשים הגיעו. ישראבלוג מתנפץ לרסיסים, כל רסיס מתמקם בפינה חדשה באינטרנט, ואני כבר ארזתי ופרקתי בוורדפרס.

הכתובת החדשה של הבלוג: lifegoesonjem.wordpress.com

 

למי שהולך להמשיך ולעקוב אחרי הפוסטים שלי - ברוכים הבאים למשכני החדש ותודה רבה על שאתם ממשיכים להיות חלק ממנו. תמיד שפטתי את עצמי על פי הקוראים שלי, כפי ששופטים אדם על פי חבריו, וכל אחד מכם הוא מקור להערכה עצמית עבורי, אז תודה.

למי שלא ימשיך איתי - תודה על שקראתם את המילים שלי, שלקחתם חלק בחוויות שעברתי, שהבעתם דעה או סתם זרקתם מילה. מקווה שלכל הפחות, נהניתם. להתראות.

 

ולישראבלוג - שלום חבר יקר. כעבור 5 שנים שאני כאן, זה יהיה כמו להתעורר עם גבר אחר במיטה. ו... אולי זו לא המטאפורה הנכונה.

התגרית בנו, איימת להיסגר עשרות פעמים וצעקת זאב שוב ושוב שכבר לא התייחסתי, אבל הפעם אתה באמת הולך לגן עדן וירטואלי, ולנצח תתפלש בתוך מימד של פיקסלים טהורים שעין אדם לא ראתה ולחצן של עכבר לא דיגדגה. נוח על משכבך בשלום.

 

ג'אם

 

 

נכתב על ידי Jemaya , 24/12/2017 18:03  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  Jemaya

בת: 33

Google:  Jem




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מוזיקאים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJemaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jemaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)