לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

הוא מת.


הוא היה בטיפול נמרץ, במצב קשה.


אחרי כל הזמן הזה שאתה נלחמת, אנחנו נלחמנו! ככה הלכת סבא..


אני לא יודעת אם ליות שמחה או עצובה.


אני יודעת שלא היו לך כוחות יותר ושאתה נלחמת בשבילנו, אתה חיכית שזה יגיע.


אבל לא מגיע לך ללכת! לא היה מגיע לך להיות חולה!


אתה היית אדם שופע חיים, שמחה, אהבה, דאגה..



עוד מעט הם חוזרים מבית הספר, אמא לא כאן, אבא לא כאן.


איך אני מספרת להם שאתה כבר לא איתנו?! 


ואם אני לא יספר עכשיו- איך אני יסביר להם את זה שאני בוכה?


הוא.. הוא גם ככה תמיד פחד מהמוות, הוא ייקח את זה קשה.


והיא, היא העריצה אותך ואת סבתא, הבית שלכם היה הבית השני שלה,


אמרו לי לא לספר לה כלום, כי היא עוד קטנה.. אבל מה אני יענה כשהיא תשאל למה אמא כבר שבוע לא בבית?


מה ייקרה כשנלך לסבתא והיא תשאל עלייך? מה נגיד לה?


לא הגיע לך למות סבא.


סבתא נשארה לבד, הבית ריק.


אמא ודודה בוכות, נפטרת בדיוק שבוע לפני האזכרה שלו.. של הבן שלך.


עכשיו אתה שם ביחד איתו. עזבת אותנו והלכת אליו.


תנוח סבא, מגיע לך לנוח. 


אני כבר מתגעגעת ...

נכתב על ידי שקוּפה , 26/11/2012 15:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)