לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

אני רק רוצה שבת נורמאלית!!


כאילו באמת, כבר חודשיים אני מוצאת את עצמי לומדת ועושה שיעורים ביום שבת!

מה זה החרא הזה?! 

אז מה שאני לא דתייה, אז מה שאני לא שומרת שבת, גם לי מגיע לנוח! לכולם מגיע לנוח!

כמה מבחנים, כמה שיעורים, כמה עבודות הגשה!! 

ועד שמסיימים עם משהו אחד פתאום צצים עוד שלושה דברים אחרים!

 

מהיום האהוב עלי, מסופ"ש רגוע נטול עבודה ומאמץ של המוח, מיום שאת כולו (כולל ארוחות) אני מעבירה במיטה-

אני יושבת ולומדת.

WHAT THE FUCKKKKK

 

 

 

* רגע של אופטימיות - *

אתמול הוא בא לבקש סליחה (בדרך ממש לא משכנעת וילדותית שממש לא מתאימה לו)

אבל הוא כזה חמוד ואני כל כך אוהבת אותו!

ואחרי שגירשתי אותו מהבית ואמרתי לו שאני עדיין כועסת הוא שלח הודעה ב12 בלילה

"שימי לב לתאריך ;)
אם צריך אני מוכן לבוא ולשיר לך סרנדות, אני לא מבטיח שזה יהיה מדהים אבל הכל מאהבה 3>"

1.12 - עוד חודש היינו אמורים לחגוג שנתיים.

אבל לפני שנתיים מהיום הסיפור עצמו התחיל, כמעט חודש של רדיפות וקטעים יפים.

אני כל כך הולכת למשוך אותו חודש שוב,

למרות שבתוך תוכי? סלחתי לו ברגע שהוא הגיע אלי הביתה...

 

 

בתקווה שהשבת הבאה תהיה טובה יותר, שבוע טוב :)

נכתב על ידי שקוּפה , 1/12/2012 18:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)