לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

נוסטלגיה


סידרתי את הארונות בחדר ומצאתי כמה אלבומים שלי כשהייתי קטנה,

מסתבר שגם אז היינו צמודים אחד לתחת של השנייה כי כמעט ולא היו תמונות שלי בלעדיך!

היו כל כך הרבה תמונות! מכל הסוגים, בכל המקומות!


תמונה שלנו מחזיקים ידיים בגן כזה עם מלא פרחים


תמונה שלנו על הנדנדה הזאת שאהבנו בפארק ליד הבית הישן שלך שהרסו ושמו שם מכשירי כושר מגעילים.


תמונה שלנו בים כשבצד רואים את האימהות שלנו צוחקות עלינו ואמא שלי נתפסה בפרצוף ממש מצחיק!


תמונה שלנו מתקלחים ביחד בבית שלך אחרי שברחנו החוצה בגשם ושיחקנו בבוץ

(אני זוכרת עד היום את הפרצוף של אמא שלך כששאלת אותה למה אין לנו אותו דבר למטה!)


התמונה המפורסמת שיש אותה במיליון עותקים לכולם כשאתה נותן לי נשיקה על השפתיים

ואני נשענת עם היד על הבימבה הקטנה שלי!!! (היית שם בלונדיני ולי היו תלתלים- איך שהשתנינו!)


אני מסתכלת על התמונות שלנו ומבינה שמה שיש בינינו הוא כל כך חזק וכל כך שונה מכל השאר,

אנחנו מיוחדים, אנחנו באמת דואגים אחד לשנייה. אתה מכיר אותי הכי טוב, אתה תמיד כאן לצידי,

אתה חלק כל כך גדול מהחיים שלי ואני כל כך פוחדת לחשוב על זה שאולי יום אחד כל זה ייגמר...


אז אני מתפללת, שלמרות שאנחנו עוד "קטנים", אנחנו נהיה מהזוגות האלה שהם חברים מהתיכון

ונשארים זוג לכל החיים 3>


 



נכתב על ידי שקוּפה , 1/2/2013 21:24  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)