לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

חרדת נטישה.


אני לא יודעת למה זה ככה, אבל מאז שאני קטנה אני חווה את זה. תמיד אני מרגישה שעוזבים אותי ומשאירים אותי לבד, למרות שלא באמת מתכוונים להשאיר אותי לבד. סתם נוחתת התחושה הזאת, גם כשההורים שלי היו יוצאים לאיזה אירוע ומשאירים אותי לבד הייתי פוחדת (עד שקלטתי את היתרון שבעניין)


היום לדוגמא-


חברה אחת חזרה מחו"ל, חברה שנייה צריכה לטוס הלילה לפולין,


את האחרת לא ראיתי כבר כמה ימים, החבר שלי הבטיח שנצא לסיבוב בקניון.


ואני הייתי צריכה לתמרן הכל ככה שיהיה לי זמן לכולם כי לא רציתי לוותר על אף אחד.


אבל בסופו של דבר-


זאת שחזרה מחו"ל השלימה שעות שינה ועכשיו הלכה לפגוש כמה חברות,


החברה שטסה לפולין עושה ארגונים אחרונים וכל האחים הגדולים שלה הגיעו כדי להיפרד ממנה

(אוי הצומי שכל כך בא לי לקבל),


השלישית החליטה לבטל איתי כדי לצאת לדייט עם החבר החמדמד שלה,


והחבר שלי נזכר שיש לו אימון כדורגל היום אחרי החדר כושר.


תמיד משאירים אותי לבד. אין אין אני צריכה כלב, כלבים הם הכי נאמנים

רק צריך לשכנע את אמא (שמתה פחד מוות מכלבים אחרי שבגיל 6 עף עליה כלב בגודל של פרה והצמיד אותה לריצפה- המצב קשה. קשה.)


 


 


שקוּפה


(ד"א- איזה כלב כדאי לאמץ?) 

נכתב על ידי שקוּפה , 17/3/2013 20:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)