לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

untitled


No matter what we breed, we still are made of greed

Avatarכינוי:  שקוּפה

בת: 28

Skype:  [email protected] 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2013

שמה זין


אוחחח כוסאמק נשבר לי! כוס אמא שלהם! של כולם!

אני לא מתכוונת לשבת בבית ולחשוב עליהם, אני לא מתכוונת לבכות שלא בא לי ללכת לבית ספר, אני לא הולכת לתת להם להשפיע עלי.

איכס מה נהיה ממני?  למה הפכתי? ממתי ילדה מסכנה שנותנת שישפילו אותה ויורידו מהערך שלה?!

אז לא, אף אחד לא ישפיל אותי ואף אחד לא יתעסק איתי ואני לא אשתוק יותר לאף אחד כי זה לא האופי שלי וזו לא אני!

מעכשיו אני שמה  ז י ן - א ח ד - ג ד ו ל - ע ל - כ ו ל ם !

על הפוסטמות האלה שחושבות שהן יכולות ללכלך עלי כי אני במצב לא טוב עכשיו.

זהו, אני מפסיקה לשתוק, לא מבליגה יותר, אמרתן שאני ביצ'ית? מעכשיו אני אהיה כזאת, אוהוווווו אתן לא יודעות איך אני יכולה להיות, לא הכרתן את הצד הזה שלי.

שמישהו רק ינסה להתקרב אלי עכשיו ולהגיד עלי מילה אחת שלא באה לי בטוב, שרק יתקרב אלי ואני אהרוג אותו (לא מאמינים? תשאלו את אותו אחד שהעז לקרוא לי זונה כשהייתי שתי מטר לפניו, אני בטוחה שהוא לא אהב את השקשוקה שנחתה לו בפנים)

שרק ינסו אותי ואני אתפוצץ עליהם, ויש לי הרבה עצבים לפרוק.

 

מהיום אני עושה מה שבא לי, מתי שבא לי, איך שבא לי, למי שבא לי.

אז הייתה תקופה חרא, זהו! אני שמה לזה סוף! כאן זה נגמר! מעכשיו אף אחד ושום דבר לא יפגע בי!

התגעגעתי למפלצת שהייתי.

 

אני חייבת לחזור לסטודיו בקרוב, צריכה להתפרק. בגרויות- תסתיימו כבר.

 

 

נכתב על ידי שקוּפה , 12/5/2013 19:17   בקטגוריות אופטימי, שחרור קיטור, בית ספר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,646
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , צבא , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשקוּפה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שקוּפה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)